Print Logo
چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 12:28

ساده، خود جوش و صمیمی


در ساعات پایانی روز شنبه ۱۵دی ماه و در یک عصر زمستانی، تمامی همکاران حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر برای تبریک چهارمین سال ابلاغ مقام معظم رهبری در انتصاب حجه الاسلام و المسلمین معزی در سالن کنفرانس حوزه نمایندگی، میزبان نماینده ولی فقیه در هلال احمر بودند.

همکاران با جعبه ای شیرینی و خیلی ساده یک دورهمی زیبا را رقم زدند و از معاونین دفتر تا نیروهای زحمتکش خدمات گردهم آمدند و با ورود نماینده محترم ولی فقیه که مثل همیشه گشاده رو و خندان بود جلسه رسمیت یافت و این کلام خدا بود که مطلع نشست صمیمی شد.
با توضیح مجری برنامه، هدف جلسه روشن‌تر شد و زمانی که حجت الاسلام و المسلمین معزی شروع به سخن گفتن نمود، به نظر نگارنده این سطور، انتظاراتی که مردم از یک روحانی واقعی داشتند بروز و ظهور داشت.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر بعد از ارایه گزارشی از فعالیت چهار ساله خود در هلال احمر و به ویژه عملکرد در حوزه نظارت و هدایت، به گام های اساسی که برداشته شد اشاره نمود و وقتی به کمبودها رسید به زیبایی تصریح کرد به این که کارکنان حوزه نمایندگی در صورتی می‌توانند به خود افتخار کنند که کار خود را عاشقانه و برای رضای خدا دنبال کنند و حتی با وضو و طهارت روح و جان به فعالیت مشغول شوند و مشکلات را با توکل به خدا پشت سر گذراند.
این نوع رفتار و منش، برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است و انتظاری که مردم از روحانیت دارند همین شیوه ای است که می‌توان امید و شوق به خدمت را بین کارکنان
ارتقاء بخشید.
تردیدی نیست که یک روحانی در یک مجموعه بزرگ هم مسیول است، هم جایگاه معنوی دارد برای همه همکاران و صرفا یک مدیر
اداری با تشریفات خاص نخواهد بود.
شایسته است این سنت حسنه در تمام دستگاه ها رواج یابد چرا که موجبات رضایت را فراهم خواهد کرد.


سید طه موسوی