Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در آستانه حماسه 9 دی شنبه 8 دی 1397 ساعت 16:58

بصیرت و بیداری مردم به عنوان عنصری اساسی در این نظام، نقشه های استکبار را در هم می کوبد


نماینده ولی فقیه در هلال احمر در آستانه حماسه 9 دی گفت: بصیرت و بیداری مردم به عنوان عنصری اساسی در این نظام، نقشه های استکبار را در هم می کوبد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، روز شنبه 8 دی ماه در جمع مدیران، کارکنان و اعضای نمازگزار جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح این نهاد مردمی، صداقت در رفتار مسئولان و همچنین همدلی در تمام سطوح کشور را از مهمترین مولفه ها و شاخصه های حفظ نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزۀ نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی با تأکید بر تقویت روحیۀ تعامل با یکدیگر، احترام متقابل را از مسائل اساسی شکل گیری جامعه ای پویا و دارای دوام دانست و افزود: وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان در سطوح مختلف جامعه می تواند زمینه ساز رشد، بالندگی، شکوه و عظمت بیش از پیش کشور در دنیای کنونی شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور بیش از هر چیز حائز اهمیت است، مسئله صداقت در رفتار و توجه به ظرفیت های داخلی است، چرا که اساساً تاریخ گواهی می دهد که کشورهایی که اکنون ادعای حمایت از رژیم های دست نشانده خود را می کنند، هرگز به عهد خود وفادار نمانده و سرنوشت رژیم بعثی و رژیم شاهنشاهی کشورمان برای آنها نیز تکرار خواهد شد.

نمایندۀ رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه تاریخی 9 دی ماه، عمل به آداب و عدالت اسلامی و همچنین سنت های پسندیده انقلاب را نیاز کنونی جامعه دانست و تصریح کرد: در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی همواره به دنبال براندازی این نظام مقدس و مردمی بوده است، لیکن حضور ملت بصیر، بیدار، آگاه و همیشه در صحنه به عنوان عنصری اساسی در این نظام، نقشه های آنان را در هم کوبیده است.

حجت الاسلام والمسلمین معزّی رمز پیروزی این نظام در برابر فتنه های به وجود آمده برای کشور در سال 1388 را رهبری داهیانه مقام معظم رهبری 0مدظله العالی) و عمل به دستورات معظم له از سوی مردم هوشیار کشور دانست و گفت: مردمی که اینگونه در خوشی ها و سختی های این نظام همواره به آرمان ها و اهدافش پایبند بوده اند، استحقاق خدمتی صادقانه و خالصانه داشته که باید در این خصوص اهتمام ورزید.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام، به تبیین ضرورت های موثر حفظ و ترویج ادب و احترام در یک جامعه اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: در یک جامعه دینی و الهی، آنچه سبب ایجاد روحیه انسانیت و شکل گیری فضایی اخلاقمند می شود، مودب بودن به آداب نیک و پسندیده است.