Print Logo
برگی به رنگ اتحاد شنبه 8 دی 1397 ساعت 15:32

نهم دیماه، یاد آور همه دلدادگی های ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است


نه سال پیش در نهم دی ماه سال هزار سیصد هشتاد و هشت بود که بار دیگر مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با اراده و آگاهی حماسه ای عاشورایی را رقم زدند. این روز که در تقویم رسمی کشور روز بصیرت نام گذاری شده است در واقع روز تجدید بیعت با ولایت است.

نهم دی ماه که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگی زرین از هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران محسوب می گردد،، حماسه ای است که در آن مردم یک صدا اعلام کردند که تا پای جان در برابر دشمنان و فتنه گران خواهند ایستاد و تا آخرین قطره خونشان را در راه حفظ اصول اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم خواهند کرد.

این خروش انقلابی که تنها چند روز پس از هتک حرمت به عاشورا و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در سراسر ایران اسلامی به صورت خودجوش و مردمی شکل گرفت بار دیگر بصیرت ایرانیان را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که ملت ایران فارغ از تمامی مشکلات و تفاوت دیدگاه های سیاسی به خوبی دشمنان اسلام و نظام را می شناسند و به احدی اجازه اهانت، حرمت شکنی به مقدسات و تفرقه افکنی را نخواهند داد.

مردم هوشیارکشورمان، پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و اهل سنت با راهپیمایی میلیونی خود علیه دشمنان و توطئه گران داخلی و خارجی نظام شعار دادند و با حضور پر شور خود حمایت خود را از اصل ولایت فقیه و برائت خود را از فتنه گران اعلام کردند و نشان دادند که هیچگاه راه را گم نمی کنند و همواره زیر پرچم ولایت فقیه حرکت خواهند کرد.

این حرکت آگاهانه و بیدارگرانه مردم برای تجدید میثاق با ارزش های والای انقلاب اسلامی و نه گفتن به فتنه و تفرقه افکنی بود که این روز را از میان تقویم بیرون کشید و رنگی دیگر به آن بخشید و آن را برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.

هرچند که دشمنان در این سال قصد ضربه زدن و بر هم زدن اتحاد مردم و نظام جمهوری اسلامی را داشتند ولی مردم ولایتمدار به صحنه آمدند تا دسیسه دشمنان و مخالفان نظام را که قصد ایجاد این شکاف و اختلاف را داشتند، نقش بر آب کنند و پیوند انقلاب اسلامی با اهل بیت و اسلام را با صدای رسا یادآور شوند.


این روز که نماد عزت و افتخار ایرانیان است به راستی تجلی این جمله بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است که فرمودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد."