Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سفر به عراق سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 17:12

از پایگاه های درمانی و امدادی هلال احمر در کربلا بازدید کرد 


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت : جمعیت هلال احمر یک نهاد جهان شمول و بشر دوستانه است و بدون توجه به دین، مذهب و نژاد انسان ها در هر کجای دنیا که نیاز به کمک رسانی باشد، خدمات بشردوستانه ارایه می دهد و این روز ها در عراق و برای زائران عزیز از سراسر عالم، این خدمات ارائه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی روز سه شنبه ۸ آبان ماه پس از بازدید از پایگاههای درمانی و امدادی هلال احمر در بیمارستان الحسین(ع) کربلا افزود: توفیق و عنایت بزرگ و ارزشمندی است  که با نگاه انسانی بتوان به زائران میلیونی ابا عبدالله حسین(ع) در اربعین، خدمات بدون چشم داشت ارایه داد. 
وی مهمترین جنبه خدمات رسانی جمعیت هلال احمر  را داوطلبانه بودن آن عنوان کرد و افزود : پزشکان متخصص و پرستاران عضو هلال احمر در این روزها، فعالیت های خود را رها کرده تا به زائران امام حسین(ع) خدمت کنند و بی تردید اجر و پاداش بی بدیلی شامل آنان خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به خیل عظیم عزاداران حسینی افزود: زائرانی که دچار بیماری می شوند به درمان نیاز دارند و این وظیفه سنگین بر دوش اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر است که با عشق، علاقه و انگیزه های دینی تلاش می کنند تا زائران در سلامت کامل بتوانند زیارت خود را انجام دهند.
وی در  ادامه با اشاره به این که سازماندهی این مجموعه خدمت رسانی، موقتی است و در ایام اربعین  ارایه می شود افزود: باید برنامه ریزی و تلاش مضاعفی برای ارایه خدمات بهتر، مناسب تر و حداکثری را برای آینده پیش بینی کرد تا بتوان ارایه خدمات را افزایش داد.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر به منظور بررسی روند خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین و بازدید از مراکز مختلف درمانی و امداد رسانی به عراق سفر کرده است.