Print Logo
حجت الاسلام و المسلمین معزی دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 03:34

نیروهای داوطلب هلال احمر با عشق و محبت، بدون هیچ چشم داشتی به زائران خدمت می کنند


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر با عشق و محبت، بدون هیچ چشم داشتی به خدمت زائران اربعین حسینی می پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی در بازدید از درمانگاه های درمانی بین راهی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر عنوان کرد: فعالیت جوانان و امدادگران هلال احمر در درمانگاه ها و مسیر پیاده روی زائران در اربعین حسینی که بدون هیچ چشمداشتی به فعالیت و ارائه خدمات مشغول هستند، صحنه هایی بی نظیر از عشق و محبت به اهل بیت (علیهم السلام) و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) را خلق کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی تصریح کرد: خدمات داوطلبانه ارزش والایی دارد که به فعالیت داوطلبان هلال احمر زیبایی می بخشد و البته در همه دنیا افراد داوطلب وجود دارند، اما خدمت رسانی به صورت داوطلبانه با عشق و نیت خالصانه به زائر امام حسین(ع)، جلوه و زیبایی ویژه و بی نظیری دارد و امکانات و ظرفیت هایی هم که در این مدت به زائران ارائه شده، بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری سایر دستگاه ها و افراد مسئول با جمعیت هلال احمر در نحوه ارائه خدمات افزود: در این زمینه، ایرانی و عراقی با هم تعامل دارند و این همراهی و خدمت رسانی بسیار عالی است و با تلاش و کوشش بیشتر می توان خدمات بهتری را نیز ارائه کرد .

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استقرار امکانات و تجهیزات درمانگاهی را بسیرا حائز اهمیت دانست و با قدردانی از تلاش نیروهای هلال احمر خاطرنشان کرد: اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر در بین آحاد جامعه و مسلمانان، یکی از نهادهای برجسته در سطح جهان است و ما امیدواریم همواره این نهاد در خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف بدرخشد.

معرفت و اخلاص به منزلت اباعبدالله الحسین (ع) اوج ارزش خدمات به زائرین

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی تبیین فرهنگ اربعین و شناخت منزلت آن را ضروری دانست و گفت: کسب آمادگی معنوی و جسمانی برای زائرین پیاده بسیار ضروری است و ارائه خدمات به این منظور بسیار مهم است و باید از تلاش و زحمات کادر درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر قدردانی کرد که بی تردید  ارزش و ثواب خدمت رسانی به زائرین بسیار بالا و ارزشمند است.


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پس از بازدید از بخش های مختلف مرکز درمانی جمعیت هلال احمر مستقر در بیمارستان الحیدریه، تعامل و هم افزایی مسئولین و پرسنل درمانی عراق و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات بهداشتی-درمانی به زائرین اربعین را بسیار خوب ارزیابی کرد.

در پایان این بازدیدها نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر با مسئول موکب جمعیه النور الخیریه در عمود ۱۰۹۲ نیز دیدار و گفت و گو کرد.