Print Logo
طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در هلال احمر سه‌شنبه 1 آبان 1397 ساعت 17:13

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان تهران منصوب شد


طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین سلطانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

برادر ارجمند حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای مرتضی سلطانی

نظر به مسئولیت های خطیر و نقش موثر و حساس حوزه نمایندگی ولی فقیه در تحقق بخشیدن به اهداف مقدس جمعیت و ضرورت انجام وظایف و مأموریتهای محوله در اجرای منویات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ‌الله ‌العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، با توجه به تجارب موثر و مفید جنابعالی ، به موجب این حکم به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران منصوب می شوید.

اهم وظایف آن نمایندگی ، گسترش معارف و فرهنگ اسلامی و تحکیم پایه های اعتقادی، معنوی و اخلاقی مدیران، کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت، تقویت ارزشهای اسلامی و انقلابی و نظارت بر امور و تلاش در جهت رعایت موازین شرعی در سطح جمعیت استان می باشد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تلاش و کوشش مضاعف با هماهنگی کامل حوزه نمایندگی ولی فقیه در مرکز و همکاری متقابل با مسئولین جمعیت استان در انجام وظایف ومسئولیتهای محوله موفق ومؤید باشید.


عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه درجمعیت هلال احمر