Print Logo
در پی تصویب و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 20:13

مراسم تودیع مشاور امور دینی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد


مراسم تکریم و توویع مشاور امور دینی و اقامه نماز جماعت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور مدیران و پرسنل این جمعیت برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در جمع مدیران، کارکنان و امدادگران جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح با اشاره به اهمیت اقامه نماز جماعت گفت: یکی از توصیه های موکد دین مبین اسلام برپایی نماز جماعت است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر این نکته که برپایی نماز جماعت به عنوان یکی از نشانه های حکومت اسلامی است؛ تصریح کرد: اقامه نماز و زمینه سازی ارتباط انسان و خدا یکی از ارکان اساسی حکومت اسلامی است که این مساله از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل ستاد اقامه نماز همواره مورد توجه بوده است.
وی در همین زمینه ادامه داد: ایجاد بستری مناسب و فراهم سازی برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در ادارات و شعب جمعیت هلال احمر از جمله مواردی بوده که از ابتدا و با حضور ائمه جماعات در نقاط مختلف اجرایی شده است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بخش دوم سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور به عنوان مشاور امور دینی حوزه نمایندگی ولی فقیه و امامت جماعت جمعیت هلال احمر، گفت: ایشان از روحانیون فاضل در حوزه کاری خود بوده که در جمعیت هلال احمر در زمینه های مشاوره امور دینی، امور خانواده و همچنین اقامه نمازجماعت حضور فعال داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس حداکثر تا پایان آبان ماه، بیان کرد: با اجرایی شدن  قانون، حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور درخواست کناره گیری از سمت ابلاغی را خواستار شدند که مورد موافقت قرار گرفت.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پایان با اهدا لوح یادبود از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور در راستای اشاعه فرهنگ و شعائر دینی در جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد.