Print Logo
معاون فرهنگی و امور آموزش و پژوهش خبر داد چهارشنبه 25 مهر 1397 ساعت 17:13

برگزاری دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعات در هلال احمر به صورت منطقه ای تا پایان سال


دوره آموزشی ائمه جماعات استان تهران در شعب و سازمان های ستادی جمعیت هلال احمر در استان تهران با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور آموزش و پژوهش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این حوزه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات استان تهران در روزهای 24 و 25 مهرماه گفت: این دوره آموزشی با حضور 20 نفر از ائمه جماعات استان تهران در شعب و سازمان های ستادی هلال احمر در استان تهران با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار شد.

یاسر احمدوند با اشاره به محتوای آموزشی این دوره افزود: ارتباط با مخاطب در محیط های اداری، روش های دعوت به نماز و ایجاد انگیزه برای شرکت و حضور در نماز جماعت از جمله سرفصل های آموزشی این دوره بوده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: شرکت کنندگان در پایان این دوره آموزشی، اقلام فرهنگی مرتبط را نیز دریافت خواهند کرد.

احمدوند با اشاره به برپایی نماز جماعت در ۲۳۰ مرکز و شعبه جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در خصوص اهداف برگزاری این برنامه آموزشی هم گفت: ارتباط بهتر با نمازگزاران و حضور موثرتر در محیط های اداری از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.
معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر برگزاری این برنامه ها در تمامی استان ها تا پایان سال به صورت منطقه ای، تصریح کرد: در این برنامه همچنین طرح سراسری آموزش ائمه جماعات هلال احمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در تهران آغاز شد.

وی در پایان خبر داد: این دوره آموزشی تا پایان سال به صورت منطقه ای و تجمیع چند استان در یک مرکز برای تمامی نمایندگی ها برگزار خواهد شد.