Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل جمعه 20 مهر 1397 ساعت 18:10

حمایت ائمه جماعات از جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: حمایت ائمه جماعات از جمعیت هلال احمر و فعالیت های این نهاد بشردوستانه قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از روابط عمومی این جمعیت در استان اردبیل، حجت الاسلام عبدالحمید واعظی در حاشیه سفر با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به شهرستان پارس آباد در دیدار با امام جمعه این شهر تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ائمه جماعات حمایت های ویژه از جمعیت هلال احمر داشته اند و این حمایت ها موجب حضور گسترده و داوطلبانه مردم در این نهاد امدادی شده است.
وی با اشاره به اینکه ائمه جماعات جایگاه ویژه ای در بین اقشار مختلف مردم دارند، ادامه داد: انتظار داریم ائمه جماعات با تشریح عملکرد جمعیت هلال احمر در خطبه های خود جایگاه این جمعیت را بیشتر به مردم تبیین کنند.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: یکی از برنامه های اخیر جمعیت هلال احمر، طرح ملی نذر آب برای رساندن آب شرب سالم به مناطق استان سیستان و بلوچستان است که در این مورد هم جمعیت هلال احمر استان اردبیل موفق ظاهر شده است.
امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل رضایت بخش است، گفت: متاسفانه محورهای مواصلاتی شهرستان پارس آباد حادثه خیز بوده و شاهد حوادث مختلف در این جاده ها هستیم و جمعیت هلال احمر در امدادرسانی این حوادث حضور پررنگی دارد.
حجت الاسلام سید سعید رشادی با بیان اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است، اظهار کرد: حضور و فعالیت در جمعیت هلال احمر توفیق الهی است زیرا فعالیت در این جمعیت مقدس و در راه کمک به خلق خدا است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در سطح استان بیش از ۵۰ هزار عضو جمعیت هلال احمر هستند، اظهار کرد: این اعضای داوطلب سرمایه اجتماعی جمعیت هلال احمر هستند و جهت حفظ این سرمایه های اجتماعی نیازمند حمایت ائمه جماعات هستیم.
رامین معبودی با اشاره به اینکه حضور مردم در این نهاد بشردوستانه موجب موفقیت جمعیت هلال احمر شده است، تصریح کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر حلقه اتصال بین مردم و این جمعیت هستند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی حد و مرزی ندارد، ادامه داد: هر جا دست یاری دراز شود، جمعیت هلال احمر به یاری آنها می شتابد و عملیات مختلف در داخل و خارج کشور هم نشان دهنده این ویژگی هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر زمان و مکان نمی شناسد.
معبودی به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در حاشیه سفر به شهرستان پارس آباد در نشست با همکاران شهرستان پارس آباد با بیان این مطلب گفت: هلال احمری ها هر جایی که باشند به وظایف انسان دوستانه خود عمل می کنند تا هم وطنی را نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه عشق و ایثارگری در ذات و بطن انسان است، اضافه کرد: هلال احمری ها با ایثار و فداکاری به مردم خدمت می کنند و این مساله بسیار مهمی است.

معبودی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، اظهار کرد: حجم گسترده عملیات امداد و نجات بدون حضور داوطلبان امکان پذیر نیست زیرا کارکنان اداری جمعیت هلال احمر نمی توانند به این حجم از مطالبات، خدمات دهی داشته باشند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل و مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان در این سفر از دو پایگاه امداد و نجات بین شهری قره آغاج، سربند و زمین محل در حال احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری بران بازدید کردند.