Print Logo
در مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر سیستان و بلوچستان مطرح شد پنج‌شنبه 12 مهر 1397 ساعت 05:48

جمعیت هلال احمر و تسکین آلام بشری در دفاع مقدس


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهداف عالی جمعیت هلال احمر در جهت تسکین آلام بشری گفت: جمعیت هلال احمر در هر زمانی آمادگی ارائه خدمات به مصدومین ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی را داشته و در طول 8 سال دفاع مقدس با حضور در جبهه ها رسالت خود را نیز به انجام رسانده است.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با ذکر یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس افزود: در راستای پاسداشت هفته دفاع مقدس در سطح ستاد و شعب استان فضاسازی مناسب این ایام جهت گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس به انجام رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در خصوص ضرورت شناخت اهداف شهدا نیز گفت: برپایی نماز جماعت و سخنرانی پیرامون هفته دفاع مقدس و مقام والای شهیدان در نمازخانه ها از برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در این استان بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری با اشاره به انتشار نشریه در جهت آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان های انقلاب افزود: در این بروشور پیرامون هفته دفاع مقدس مطالبی منتشر و در اختیار جوانان قرار گرفت و مورد استقبال قرار گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان در ادامه به دیدار با جانبازان اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس مدیرعامل استان با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه پ به دیدار جانبازان و آزادگان رفته و از ایثارگری ها، رشادت ها و مقام والایشان تقدیر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری با اشاره به رویکرد انگیزشی دفاع بیان داشت : ایمان، مذهب و ولایت مداری مردم سبب شد تا ملت مومن و انقلابی کشور با اتکا به خداوند و اعتماد به رهروی امام و پذیرش اصل و رکن اصیل پیروی از ولایت تا پای جان ایستادگی و ایثار نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان بخش بعدی سخنان خود را به نقش هلال احمر در دفاع مقدس اختصاص داد و گفت: اصل امدادرسانی و خدمات امدادگر که از دلایل تشکیل این نهاد عام المنفعه است که در زمان حوادث طبیعی و غیرطبیعی به یاری مردم می شتابد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری با تاکید بر اهداف عالی جمعیت هلال احمر در جهت تسکین آلام بشری گفت: جمعیت هلال احمر در هر زمانی آمادگی ارائه خدمات به مصدومین ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی را داشته و  در طول 8 سال دفاع مقدس با حضور در جبهه ها رسالت خود را به انجام رساند و در این مسیر شهدای امدادگر و عزیزی را نیز تقدیم انقلاب کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به گسترش فرهنگ خدمات داوطلبانه در جامعه گفت: تلاش در جهت ایجاد روحیه خدمات داوطلبانه، علاقمندی به صلح و تسکین آلام بشری در میان آحاد جامعه، در جهت نجات جان انسان ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می بایست با فرهنگ سازی مناسب این ارزش ها را در جامعه نهادینه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین اصغری در پایان با تاکید بر شاخص های ارزشمند دفاع مقدس گفت: می بایست از طریق رسانه ها، نوشته ها، کتاب ها، جزوات و نشریات، فرهنگ مقاومت و ایثار که از آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام است را به نسل جوان معرفی کرد تا بتوان از ارزش های معنوی جامعه پاسداری نمود.