Print Logo
تاکید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 18:51

لزوم هوشیاری بیش از پیش ملت ایران در برابر جنگ های روانی دشمن در جامعه


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جمع مدیران و کارکنان نمازگزار جمعیت هلال احمر استان مازندران در نمازخانه این مجموعه با تاکید بر تقویت روحیه ی همیاری، همدلی و مشارکت در امور اداری گفت: انجام فعالیت های عام المنفعه در هلال احمر با همکاری و همراهی کارکنان و مدیران گسترش می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، با اشاره به اینکه انجام هر کار و فعالیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمانی ارزشمند است که رضایت خداوند در آن وجود داشته باشد، تصریح کرد: از همان ابتدای برپایی این نظام ارزشمند در کشور، دشمنی ها علیه آن شکل گرفت به گونه ای که حتی عده ای وطن فروش که پیش از آن در برابر استکبار و ظلم می ایستادند، حالا در برابر هموطن خود در کنار دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همچون صدام ایستاده و سعی در نابودی ایران اسلامی داشتند.
وی ادامه داد: اگرچه جریانات ضد انقلاب از سوی منافقین در داخل و خارج از کشور هدایت شده و وجود داشت، لیکن آنچه مهم است، هوشمندی، درایت و بردباری ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در برابر توطئه ها و نیرنگ های آنان است که همواره سبب یاس و نا امیدی آنان از دستیابی به اهداف شوم خود می شود.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در تکمیل این بخش از سخنان خود بار دیگر با یادآوری این نکته که دشمنی هایی که علیه کشور عزیزمان اتفاق افتاده است کم نظیر و بی سابقه در سراسر دنیاست خاطر نشان کرد: از مهمترین نمونه های بارز این مسئله می توان به تحریم های ظالمانه دشمن حتی در زمان جنگ تحمیل شده به کشور اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین معزی سپس با تقدیر از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در عرصه های مختلف تحریم های ظالمانه و یک طرفه استکبار و زورگویان جهان در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، این روحیه انسانیت و رشادت در برابر سختی ها را ستودنی برشمرد و افزود:از مهمترین این دلاوری و رشادتها ، حضور و ایستادگی در طول 8 سال جنگ نا برابر تحمیلی و تجاوز دشمن به خاک ایران اسلامی بود.
وی افزود: با نگاهی دقیق به وفاداری مردم در طول 40 سال برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی می توان دریافت که امروز نیز عده ای با به راه انداختن جنگ های روانی در جامعه، سعی در ضربه زدن به انقلاب داشته و البته باید گفت که با هوشیاری و بیداری ملت ایران همچون گذشته، هرگز به اهداف خود دست نخواهد یافت.
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به وعده پیروزی مسلمانان شکست خورده در جنگ احد خاطر نشان کرد: اگرچه کار و حقوق برای گذران زندگی دنیایی پر اهمیت است لیکن آنچه مهم است وجود شرافت، هویت، اسلام و تمسک جستن به ائمه اطهار علیهم السلام در زندگی است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در پایان با مهم برشمردن فعالیت های هلال احمر در عرصه های حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی افزود: حضور به موقع و سریع امدادگران هلال احمر در جریان بروز حوادث طبیعی در اقصی نقاط کشور همچون زلزله کرمانشاه و بلکه در کمک به انسان های نیازمند در آن سوی مرزهای جغرافیایی همچون سیل زدگان پاکستان، قطحی زدگان سومالی و همچنین مردم مظلوم یمن، عراق و افعانستان نشان از عظمت و بزرگی جمعیت هلال احمر است.