Print Logo
تاکید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر چهارشنبه 14 شهریور 1397 ساعت 17:38

بازپروری هویت ایرانی - اسلامی جوانان نیاز امروز جامعه است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر روز سه شنبه 14 شهریورماه، با حضور در شورای معاونین و رؤسای شعب جمعیت هلال احمر استان مازندران خواستار همکاری های منسجم، مستمر، هدفمند و سازنده کارکنان این مجموعه با دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر مازندران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزّی در ابتدای سخنان خود با قدردانی از مدیران و کارکنان پرتلاش هلال احمر استان، به تبیین سیاست ها، مأموریت ها و مسئولیت های سنگین حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر پرداخت و گفت: نظارت در ابعاد گوناگون بر فعالیت ها و امور هلال احمر از مهمترین وظایف این حوزه است.
حجت الاسلام والمسلمین معزّی سپس با تأکید بر اینکه انسان همواره در حال تحرک است افزود: اگر این حرکت ها، مؤمنانه و صادقانه صورت گیرد، رشد و تعالی به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: از مهمترین دلایل ایجاد دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ها نیز ارتقاء حرکت های صادقانه و کمک به رشد و تعالی معرفتی- اعتقادی کارکنان و اعضای این مجموعه مردمی است.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر رشد و ترقی در ابعاد مختلف فعالیت های شخصی و اداری را لازمه  پویایی زندگی دانست و افزود: مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان ها می توانند با ارتباط دو سویه و مستمر و همکاری های همدلانه با دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ها در این مسیر حرکت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین معزّی در بخش بعدی سخنان خود توجه به کرامت انسان ها را یکی دیگر از معیارهای فعالیت های هلال احمر دانست و افزود: اگر چه توجه به زندگی فردی و دنیوی انسان ها حائز اهمیت است، لیکن باید در نظر داشت حفظ کرامت انسان ها تنها یا توجه به ضروریات و الزامات مادی و دنیوی انسان ها میسر نمی شود و نیازمند توجه به رشد و اشاعه ابعاد معنوی زندگی بشری است.
وی ادامه داد: یکی از فعالیت های اساسی حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز توجه به همین بعد معنوی در حفاظت از کرامت انسانی است که با همکاری همه کارکنان و مدیران با دفاتر استانی حوزه نمایندگی ولی فقیه تحقق خواهد یافت.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر توجه به رشد و ارتقاء فرهنگ کارکنان و همچنین حضور در جمع پرشور و پویای جوانان عضو هلال احمر را یکی دیگر از اهداف وجود دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان کشور در معرض آسیب های اجتماع فراوانی قرار گرفته اند، این وظیفه  ماست که بتوانیم راهگشای آنان در مقابل این آسیب ها باشیم.
وی افزود: در مسئله ایجاد هویت ایرانی- اسلامی در بین جوانان باید تلاش کرد هویت ایرانی-اسلامی ایجاد و تقویت شود.
وی در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر با قدردانی از مدیران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان مازندران بهره گیری از ظرفیت های موجود در هلال احمر به منظور رشد و پیشرفت اهداف آن را در گرو همکاری های همه جانبه کارکنان دانست.