Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری پنج‌شنبه 4 مرداد 1397 ساعت 05:41

روابط عمومی ها، مبلغان نفس خیراندیش هلال احمر هستند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان چهار محال و بختیاری با حضور در همایش مدیران ستادی و استانی اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: روابط عمومی ها، مبلغان نفس خیراندیش هلال احمر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین جعفری ، به نقش خطیر و ارزنده روابط عمومی در یک سازمان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات و فعالیت های یک روابط عمومی آگاه و توانمند، انعکاس فعالیت های یک سازمان و همچنین بیان مشکلات مردم برای مسئولین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با تاکید بر وجود برخی مشکلات و کمبودهای استان چهارمحال و بختیاری ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش در استان و حضور صاحبان قلم و رسانه بتواند در رفع برخی محدودیت ها و حل گوشه ای از مشکلات موجود در استان موثر باشد.

وی با تبیین روایاتی از معصومین علیهم السلام ، به نقش کلیدی مجموعه روابط عمومی در تعالی و رشد یک سازمان اشاره کرد و افزود: هرگونه فعالیتی در هلال احمر به منظور کمک، کاهش آلام و خیرخواهانه انجام می شود و تبیین و تبلیغ برای این چنین هدف بزرگی تنها با همت و قلم مسئولین روابط عمومی به عنوان مبلغان نفس خیراندیش هلال احمر میسر خواهد بود.
وی در پایان با ابراز خرسندی از میزبانی برگزاری این همایش، تلاش در جهت معرفی هرچه بهتر نیازها و کمبودهای استان چهارمحال و بختیاری را از مسئولین روابط عمومی خواستار شد.