Print Logo
در آستانه عید سعید فطر پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 20:06

نماینده ولی فقیه در هلال احمر پیام تبریک صادر کرد


به مناسبت فرا رسیدن حلول عید سعید فطر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پیام تبریک و تهنیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی به مناسبت فرا رسیدن حلول عید سعید فطر پیام تبریک و تهنیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«َالْحَمْدُ لِلّهِ عَلی ما هَدینا وَلَهُ الشُّکْرُ علی ما اَوْلینا»

« ستایش از آن خدا است بر آنچه ما را راهنمائى فرمود و براى او است سپاس بر آنچه به ما بخشود»

اینک پس از یک ماه پرهیز از تعلقات زمینی و حضور در محضر پروردگار عالم در نیمه های شب ، استشمام عطر دعاهای سحرگاهی، به میهمانی خدا رفتن به وقت افطار و بر خان بی بدیل الهی حاضر شدن، آماده می شویم تا در کنار هم در صف های محکم نور در پیشگاه خداوند عالم ایستاده و این همه کرامت و بزرگی را سپاس گوییم.

حال پس از یک ماه بندگی و اطاعت از دادار بی همتا، آماده می شویم تا به قبله معبود سجده کرده، پیشانی بر خاک آستان کبریایی اش بساییم، تا متحد و هماهنگ، امتی واحد ساخته و سدی خلل ناپذیر در برابر هر هجوم و فتنه شویم.

در عید سعید فطر عاشقان باری تعالی در بهار قرآن، خالصانه، آوای توحید و بندگی سر می دهند تا برات عمل از درگاه پروردگار گیرند و دریای بیکران رحمت لایزال الهی را سپاس گویند.

این ایام پر برکت فرصتی بی نظیر است برای منشی و رفتاری نو، به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان ها به صلح و دوستی و سلامت بیندیشند.

فرارسیدن فرخنده عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه ی مسلمانان جهان، خصوصا خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، امدادگران و نجاتگران پرتلاش و روزه داری که در این ماه مبارک، هم به عبادت پرداخته و هم در سنگرهای خدمت به خلق همواره تلاش، از خودگذشتگی و ایثار کرده اند؛ تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی، یک ماه عبودیت همه بندگان پرهیزگار، مورد قبول درگاه احدیت واقع شود.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

24 خرداد ماه 1397