Print Logo
حجت الاسلام والمسلمین معزّی یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 05:01

جریان دفاع از قدس و فلسطین یک جریان اسلامی است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین بر پایه اندیشه حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم بنیان شده است گفت: جریان دفاع از قدس و فلسطین یک جریان اسلامی است و البته همه آزادگان جهان نیز این ظلم آشکار را بر علیه ملت مظلوم فلسطین مشاهده می کنند و همواره نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزّی در جمع مدیران و کارکنان نمازگزار ساختمان صلح با تقدیر از حضور بی نظیر و عظیم ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: اینکه مردم بدون توجه به گرمی هوا و با زبان روزه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینچنین راهپیمایی باشکوهی را رقم می زنند، در جهان بی نظیر و قابل ستایش و تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به روحیه بالای ملت ایران برای حمایت از مردم فلسطین به پیروی از دستور رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با طرح این سوال که چرا از فلسطینی ها حمایت می کنیم؟ خاطرنشان کرد: با نگاهی عمیق به وصیت حضرت علی(ع) می توان دریافت که اساساً باید همواره برای ظالم دشمن و برای مظلوم یار و یاور بود.
حجت الاسلام والمسلمین معزّی سپس با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره در طول مبازرات انقلابی خود، خطرات وجود اسرائیل در منطقه برای ایجاد نفاق و تنش در بین مسلمانان و بر هم زدن اسلام و کشورهای اسلامی را یادآور می شدند افزود: بر این اساس جریان دفاع از قدس و فلسطین یک جریان اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هم اکنون چند میلیون فلسطینی در دنیا بی پناه و آواره هستند تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین بر پایه این اندیشه که ظالم دشمن و نابود شدنی است می تواند آنها را به پیروزی نهایی نزدیک سازد.
حجت الاسلام والمسلمین معزّی در بخش پایانی سخنان خود با بیان خاطراتی از حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در سایر کشورها افزود: مسلمانان سایر کشورها نیز با حضور در این راهپیمایی به حمایت از مظلومیت مردم فلسطین پرداخته و نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ظلم ستیزی و استکبارستیزی داشته به گونه ای که بارها در این راهپیمایی ها شاهد واکنش های مخالفین برگزاری آن بوده اند.