Print Logo
پیام نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 15:33

  به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان


  به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان ،ماه رحمت، برکت و مغفرت، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه ور جمعیت هلال احمر، پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام به این شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
ماه مبارک رمضان را به مردم شریف و مؤمن ایران به ویژه خانواده بزرگ هلال احمر، جوانان، امدادگران و داوطلبان تبریک عرض می کنم. 
ماهی که پیامبر بزرگ اسلام(ص) آن را ماه خدا خواند که با برکت و رحمت و آمرزش همراه است و شب و روز آن بهترین روزگارانند. ماهی که اولش رحمت، میانه اش آمرزش و پایانش رهایی از آتش دوزخ است و شبی در آن نهفته که عمل خیر در آن از عمل هزار ماه برتر است. 
پیامبر گرامی(ص) در بیان بهترین عمل خیر یادآور می شوند که سرآمد کارهای نیک و پسندیده، کمک به مردم و دست گیری کردن از نیازمندان است؛ « مردم به منزله عیال خداوند اند و دوست داشتنی ترین مردم نزد خدا کسی است که به مردم نفع برساند یا خانواده ای را خوشحال کند یا برادر مسلمانش را برای برآوردن حاجتش همراهی نماید». از این رو است که مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان علی(ع) شهید این ماه مبارک، کمیل را به برآوردن نیازهای مردم و رفع گرفتاریهای آنان سفارش می کند و خود در این راه پیشقدم است. 
خانواده بزرگ و ارزشمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوندی از این نعمت بزرگ برخوردارند که زمینه های فعالیت شان کمک و یاری رسانی به همنوعان و آسیب دیدگان و نیازمندان، نه تنها در سرزمین ایران بلکه در سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان همچون سوریه و یمن و فلسطین است. مژده ی خداوند برای جهادگران عرصه امدادگری و خدمتگزاری در ماه رمضان، رحمت و آمرزش بیکران الهی است. ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مد ظله) از درگاه خدای بزرگ برای همه عزیزان، توفیق طاعت و عبادت به ویژه خدمتگزاری به مردم و دست گیری کردن از نیازمندان را مسئلت  دارم. 
عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر 
رمضان المبارک ۱۴۳۹  
اردیبهشت ماه ۱۳۹۷