Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در همایش «شکرانه خدمت» تاکید کرد دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 20:52

در تمامی حوادث گذشته، هلال احمری ها برای خدمت به مردم تا پای جان ایستادگی کردند


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر این که سال ۱۳۹ برای مردم شریف ایران سال پر حادثه و همراه با بسیاری از رنج ها بود، گفت: وقوع زلزله در خراسان رضوی، آذربایجان، خراسان شمالی، بروز سیل گلستان و از همه اندوهناک تر و غم انگیزتر زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه موجب از بین رفتن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، اما در همه این حوادث و وقایع ناگوار، هلال احمری ها حضور داشتند و برای خدمت به مردم از جان خود نیز دریغ نکردند و با تمام وجود حضور داشتند و این معنای دقیق حس انسان دوستی و مسئولیت پذیری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در همایش شکرانه خدمت که عصر امروز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد، گفت: جمعیت هلال احمر مجموعه ای با هویت ارزشمند و حضور داوطلبان و عزیزانی است که داوطلبانه و حتی با نثار جان خود در مسیر خدمت به مردم در این نهاد مردمی گام برمی دارند.
وی با بیان اینکه در عرصه خدمت داوطلبانه مرزی جز انسانیت وجود ندارد، افزود: خدمت به انسان ها و نجات جان آن ها وظیفه ای خطیر و بزرگی است که بر عهده هلال احمری ها قرار دارد.
نماینده رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه در حال حاضر 2 میلیون نفر به عنوان داوطلب در این مجموعه فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهند، اظهارداشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پویایی و بالندگی آن بر اساس ارزش هایی است که از اصول و آموزه های دین مبین اسلام نشئت گرفته و بر اساس آن تا جان خویش را فدا می کنند.
وی کمک به انسان ها در اقصی نقاط جهان را بدون حد و مرز دانست و عنوان کرد: در کنار آوارگان فلسطینی، سوری، رنج دیدگان افغانی، میانماری، کشمیری و ... بودن و کمک به آن ها به واقع تعهدی انسانی و اخلاقی است.
حجت الاسلام والمسلمین معزی اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر را سرمایه ای عظیم عنوان کرد و ادامه داد: این اعتماد سرمایه عظیمی است که در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دارد و همایش امروز نمادی از حضور پر رنگ داوطلبان، امدادگران، خیرین و جوانانی است که متعهدانه در خدمت به انسان های رنج دیده بدون هیچ منتی ایستاده اند.
وی تاکید کرد: بر خود لازم می دانم از همه افرادی که طی یک سال گذشته داوطلبانه و متعهدانه به هموطنان و آسیب دیدگان خدمت کردند تقدیر و تشکر نمایم.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر با اهداف عالی خود همراه با عزم و اهتمام جدی مسئولان، دست اندکاران، کارکنان، داوطلبان، جوانان، کانون های طلاب و همه مرتبطین با این نهاد مردمی در تمام سطوح، همواره در کنار مردم و آماده خدمت به آنان خواهد بود هر چند که امیدواریم ملت شریف و بزرگ ایران در سال پیش رو هیچ حادثه تلخ و ناگواری را شاهد نباشند.