Print Logo
پیام تقدیر دکتر پیوندی خطاب به داوطلبان، امدادگران و جوانان فعال در نوروز 97 یکشنبه 19 فروردین 1397 ساعت 13:06

همراهی این جمعیت امدادی و داوطلبانه با مردم همیشگی و ناگسستنی است


رئیس جمعیت هلال احمر با پایان یافتن طرح نوروزی هلال احمر در 17 فروردین ماه 97، در پیامی از خدمات داوطلبان، امدادگران و جوانان جمعیت در این ایام تقدیر کرد.



 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ متن پیام دکتر علی اصغر پیوندی به شرح زیر است:

 امدادگران، جوانان و داوطلبان ارجمند جمعیت هلال احمر؛
خدمت در هلال احمر در قید زمان و مکان نیست و همین دل‌کَندگی از دنیاست که به داوطلبان روحیه‌ فداکاری بخشیده تا خویش را سخاوتمندانه وقف مردم کنند.
شما امدادگران و جوانان داوطلب هلال احمر در آستانه بهار در سراسر خاک ایران عزیز در پایگاه‌ها و پست‌ها از راحت و فراغت خود گذشتید تا امدادرسان و آرامش‌بخش هموطنان‌ در لحظات ناگوار حوادث باشید. این خدمت داوطلبانه شما مصداق بارز روحیه فداکاری برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.
بی‌شک برای داوطلبان جمعیت هلال احمر همه دقایق و لحظات عمر طعم کار و خدمت را دارد اما خدمت به مردم در لطیف‌ترین اوقات طبیعت یعنی نوروز و روزهای ابتدایی سال و استمرار خدمات نوروزی تا چند روز پس از تعطیلات، شیرینی خاصی دارد که ان شاء الله پاداش خدمات خالصانه امدادگران، نجاتگران و جوانان داوطلب هلال احمر با سربلندی دنیوی و اجر اخروی همراه خواهد شد.
تلاش‌های شبانه‌روزیِ شما امدادگران و جوانان عزیز در تعطیلات سال نو در جاده‌ها این پیام را به مردم داشت که هلال احمر همیشه به فکر شما و همیشه در کنار شماست و همراهی این جمعیت امدادی و داوطلبانه با مردم همیشگی و ناگسستنی است.
بار دیگر از تلاش‌های همه شما امدادگران و جوانان عزیز داوطلب هلال احمر که یادگار ارزشمندی را با خدمات نوروزی بر جای گذاردید تشکر و قدردانی می‌کنم و سالی توام با سلامت، موفقیت، شادکامی و خدمات ماندگار برای یکایک شما آرزومندم.