Print Logo
حجت الاسلام شریفی در دیدار با خانواده شهدا شنبه 26 اسفند 1396 ساعت 00:17

تکریم و عزیز نگهداشتن خانواده‌های شهدا را از رهبری آموختیم


در آستانه سال نو و به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح «نیابت»، به دیدار خانواده معظم شهدا و جانبازان رفته و با خانواده شهدا ی امدادگر شهیدان کوشکنی، صنعتی و یگانه نیز دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در خصوص این دیدارها، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر با تمام وجود نسبت به تمامی شهدا به ویژه شهدای امدادگر و خانواده‌هایشان احترام می‌گذرد و تکریم آنها را وظیفه خود می‌داند که با هدف قدردانی و دلجویی از خانواده شهدا انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت در این دیدار گفت: درسی که از رهبری آموختیم، تکریم و عزیز نگهداشتن خانواده‌های شهدا در ذهن و فکر و در عمل است.
او با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، گفت: شاید تصور شود جملاتی که در خصوص شهادت، عظمت، جایگاه، نشان و افتخاراتی که شهدا آفریدند و صبر خانواده‌های شهدا کلیشه باشد ولی اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که این یک حقیقت است و همه ما به بزرگی و عزت خانواده‌های شهدا افتخار می‌کنیم.
رجایی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: طرح ملی نیابت یکی از برنامه های این جمعیت است که با هدف افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به همنوعان اجرا می شود.
او افزود: برطرف کردن نیاز روحی، همدلی و همدردی با افراد یکی از برنامه های امور داوطلبان است که در طول سال با دیدار و دلجویی از آنان صورت می پذیرد.