Print Logo
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شنبه 21 بهمن 1396 ساعت 19:38

هلال احمر باید تقویت و حمایت شود


آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به عضویت خود در  هلال احمر و آمادگی برای خدمت در این زمینه بر ضرورت حمایت از تقویت بودجه و تجهیزات هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، آیت الله دری نجف آبادی،نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم افتتاح مجتمع امدادی_اداری این استان با بیان اینکه خدا را شاکریم که شاهد افتتاح طرح های متعددی در اراک و شهرستان های اطراف هستیم گفت: من از مجلس اول علاقه ویژه ای به هلال احمر داشته ام ، در مواقع حساس بهترین وسیله برای خدمت، پشتیبانی و دستگیری از محرومان چه داخل و چه خارج کشور است.

وی یادآور شد: من خودم هلال احمری هستم و کارت عضویت جمعیت را دارم و بارها اعلام کرده ام برای خدمت آماده ام.ما باید در زمینه بودجه و تجهیزات از هلال احمر حمایت کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه استان مرکزی استان معین در مواقع بحرانی است، آمادگی کامل و هماهنگی بین دستگاه ها برای واکنش به موقع در زمان بحران را خواستار شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر وحید دستجردی، پنجمین رییس جمعیت هلال احمر و آیت الله غیوری، نماینده فقید ولی فقیه در جمعیت، از امدادگران داوطلب در کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه تقدیر کرد.