Print Logo
نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر یاد آوری کرد شنبه 9 دی 1396 ساعت 17:15

ضرورت بازخوانی ایستادگی مردم در طول پیروزی انقلاب اسلامی، نیاز امروز جامعه است


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان نماز گزار در ساختمان صلح این نهاد، طی سخنانی با تبیین زوایای مختلف شکل گیری حماسه 9 دیماه در سال 1388 ، حضور با بصیرت مردم در صحنه ی مقابله با فتنه گری های برخی از همدستان استکبار جهانی در داخل کشور را ضربه محکمی بر پیکره استکبار و فتنه گران دانست و خاطر نشان کرد: در این روز بزرگ، ایستادگی ملت ایران در جهت پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ اندیشه نادرست و پوچ دشمن در بر اندازی این نظام مردمی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برپایی حکومتی بر مبنای دین تعجب سراسر دنیا را بر انگیخت افزود: قدرت های جهانی هرگز تصور نمی کردند که نظامی بر پایه اعتقادات و باورهای الهی و دینی شکل بگیرد و دوام یابد، اما امروز شاهد ماندگاری، ثبات، اقتدار و پیشرفت روز افزون این نظام علیرغم توطئه های دشمن علیه آن هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی خاطر نشان کرد: رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) و پیروان راستین ایشان در ابعاد مختلف مدیریتی چون مدیریت کشور، نظام و جنگ تحمیلی و هدایت گری و راهبری ایران اسلامی در طول تمام این دوران به دست عظیم الشان انقلاب اسلامی پاسخ همه کسانی است که مدیریت امور کشور و نظام را خارج از توان جامعه دینی می دیدند، چرا که با تمام مشکلات و تنگناهای موجود در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه جامعه، ایران اکنون، در آستانه 40 سالگی این انقلاب عظیم اسلامیست.

وی ادامه داد: البته این بالندگی ها نتیجه ی حضور، اعتماد، همدلی، همراهی، مقاومت و ایستادگی با بصیرت آحاد مردم است که هوشمندانه جریانات ضد انقلاب و نظام را رصد نموده و مخلصانه در جهت حفظ منافع کشور ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در بخش بعدی سخنان خود با تکیه بر لزوم بیداری بیش از پیش ملت ایران در شرایط کنونی جامعه، به مقاومت و ایستادگی مردم در سخت ترین شرایط اوایل انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: تاریخ شاهد از خودگذشتگی ها و فداکاری های ملت همیشه آماده ی این کشور در مقابله با توطئه های تکراری دشمن و استکبار است که تحمل کمبود امکانات و شرایط مطلوب زندگی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی و حامیان مستبد آن و همچنین حضور در جبهه های جنگ تحمیلی خود شاهد این مدعاست.
نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در ادامه به تاکید قرآن کریم به ایستادگی و مقاومت و همچنین تقوا در برابر مکر و حیله اشاره کرد و گفت: بر همین اساس، تنها با اتحاد و ایستادگی می توان در برابر گزند دشمنان در امان بود.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یوم ا... نهم دی ماه ابراز امیدواری کرد تا با یاری پروردگار و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین ایستادگی بر پایه تقوای الهی در جامعه بتوان این سرزمین را از هرگونه گزندی در امان داشت و الگویی برای جهانیان بود.