Print Logo
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر پنج‌شنبه 30 آذر 1396 ساعت 06:33

هلال احمر در زلزله کرمانشاه نمره صد را دریافت کرده است/ لباس هلال احمر نماد نوع دوستی و بشردوستی است



امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر و دیگر مسئولان استانی گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل داشتن ذات پاک و اهداف والای انشان دوستی بدون هیچ چشم داشتی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه خدمت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ ماموستا ملامحمد محمدی با اشاره به اینکه باید از تمام کسانی که به قشر آسیب دیده کمک و خدمت می کنند تقدیر و تشکر کرد، افزود: جمعیت هلال احمر یکی از آن سازمان هایی که باید از تک تک نیروهای آن تشکر ویژه کرد، زیرا که آنها با ذات پاک  خود و بدون هیچ چشم داشت از همان لحظات اولیه در کنار مردم آسیب دیده حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: یکی از خصوصیات ویژه جمعیت هلال احمر این است که هیچ گاه مختص قشر خاصی نبوده و تنها در مسیر ارائه خدمت به همه مردم گام بر می دارد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه من خود را عضوی از جمعیت هلال احمر می دانم، گفت: خدا را شاکر هستیم که از چنین نیروهای خوبی، با تخصص، زبده، فعال و دلسوز برخوردار هستیم.

وی تاکید: از تمام مسئولان جمعیت هلال احمر به خصوص مسئولان هلال احمر استان کرمانشاه که به صورت شبانه روزی و پا به پای همه امدادگران، داوطلبان و... در ارائه خدمت به مردم زلزله زده فعالیت داشتند، تشکر ویژه می کنم.

ماموستا ملامحمدمحمدی با یادآوری اینکه تمام نیروهای جمعیت هلال احمر در زلزله اخیر کرمانشاه با صعه صدر و دلسوزی تمام در خدمت قشر آسیب دیده بودند، ادامه داد: جمعیت هلال احمر در این حادثه  کنار آنها بود، غم و رنج آنها را با جان و دل حس کرد و همین امر در عرصه خدمت رسانی بسیار ارزشمند است.

وی اذعان کرد: لباس هلال احمر به دلیل آنکه لباس خدمتگزاری است خاص است، نماد نوع دوستی و بشردوستی است و از  ارزش والایی برخوردار است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه یادآور روزهای سخت دوران جنگ تحمیلی بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مردم این منطقه به دلیل مرور خاطرات جنگ آسیب های روحی و جسمی بسیاری دیدند اما نیروهای هلال احمر به دلیل همراه بودن همیشگی خود در کنار این قشر آسیب و ارائه خدمات فراموش نشدنی در این حادثه نمره صد را دریافت کردند.