Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در آئین افتتاح انبار امدادی و ساختمان اداری امدادی بابل یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 14:48

مازندران به سبب بهره گیری از نیروهای داوطلب در کشور پیشتاز است


حجت الاسلام والمسلمین معزی در آئین افتتاح انبار امدادی و ساختمان اداری امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بابل در استان مازندران، خدمات جمعیت هلال احمر را نشات گرفته از معارف اسلامی دانست و بر لزوم گسترش فعالیت های امدادی، آموزشی وداوطلبی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در نخستین روز از سفر خود به مازندران , و دومین برنامه کاری، ظهر امروز (12 شهریور ماه ) در آئین افتتاحیه مرکز اداری امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان بابل با اشاره به لزوم آمادگی کامل جمعیت هلال احمر در زمان حوادث، گفت: برپایی چنین مراکزی در مناطق مختلف و نواحی حادثه خیز از ضروریات جمعیت هلال احمر است تا بتواند با حداکثر سرعت در زمان حادثه به ارائه خدمات بپردازد و اثرات ناشی از بلایا را کاهش دهد.

نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمعیت هلال احمر با تقدیر از تلاش های داوطلبین، خیرین و واقفین در راستای پیشبرد اهداف این جمعیت، افزود: مازندران به سبب بهره گیری از نیروهای داوطلب و خیر از استان های پیشتاز کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در همین زمینه افزود: استان مازندران به لحاظ قرارگیری در پهنه شمالی کشور و بهره مندی از نعمات خدادای همچون جنگل و دریا همواره مقصد اصلی سفرهای نوروزی و تابستانی بسیاری از هموطنان شده است که این خود دلیل فعالیت دو چندان جمعیت هلال احمر این استان در سواحل دریا و جاده های آن برای ارائه خدمات است.

نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر با تاکید بر مساله حفظ احترام انسان ها و کرامت انسانی و همچنین رعایت اصول و تلاش در جهت پیشبرد اهداف عالی جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: در معارف اسلامی و قرآن، آیات و احادیثی در این زمینه آمده است که همگی نشانگر اهمیت این مساله است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بابل از پر موقوفه ترین شهرستان های کشور است که این مسئله نشان دهنده بینش دینی بالای مردم این خطه را یادآور می شود.

وی با تاکید بر داوطلب محوری در انجام امور و ارائه خدمات در جمعیت هلال احمر افزود: تلاش و خدمت رسانی انسان ها به دیگران بدون هیچگونه چشمداشت و منتی مصداق آیه شریفه ان الله یعمر بالعدل و الاحسان است که در آن خداوند انسان ها را به نیکی کردن و احسان امر می کند و قطعا خداوند احسان کردن و نیکی کنندگان را دوست دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در پایان با آرزوی توفیق برای داوطلبین، خیرین، نجاتگران و اعضای جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به جامعه گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر خدمات امدادی در سایر زمینه ها همچون آموزش نیز باید پیشتاز باشد تا در هرخانواده شاهد حضور یک امدادگر و نجاتگر باشیم.

4005339/3/2017 2:50:20 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/09/201709104113183608_Thum.jpg
4005339/3/2017 2:50:20 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/09/201709104122500094_Thum.jpg