Print Logo
با حضور نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 12:47

پایگاه امداد و نجات شهدای منطقه علامه طبرسی قائم شهر افتتاح شد


در اولین برنامه سفر استانی نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مازندران و با حضور مسئولان استانی، پایگاه امداد و نجات شهدای منطقه علامه طبرسی شهرستان قائم شهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در مراسم افتتاح این پایگاه امدادی با قدردانی از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منظور ایجاد پایگاه های بین شهری در محورهای مواصلاتی سراسر کشور، به نقش موثر این پایگاه ها اشاره کرد و گفت: فراهم کردن بستری مناسب به منظور حضور امدادگران و نجاتگران فعال و پر انگیزه که برای رضای خداوند و بدون منت در این مکان ها به همنوعان خود خدمت می کنند، از مهمترین ظرفیت های پایگاه های امداد و نجات بین شهری در راستای این خدمات رسانی  است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ احسان در جامعه از دستورات خداوند متعال است خاطر نشان کرد: اینکه این پایگاه ها به همت انسان های خیر و نیک اندیش بنا نهاده می شود، سنتی حسنه و وقفی ماندگار است.
وی در همین زمینه ادامه داد: البته جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد ایران اسلامی به وجود اعضای داوطلب خود افتخار می کند و اساسا بر پایه ی کمک های خیرین به دستگیری از نیازمندان می پردازد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر به آمادگی کامل نیروهای امدادی این مجموعه برای رویارویی با حوادث مختلف اشاره و تصریح کرد: روحیه ایثارگری و فداکاری امدادگران هلال احمر در همه ی عرصه های خدمت رسانی به گرفتاران و دردمندان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با تقدیر از مسئولین استانی و شهرستانی به منظور اهتمام در ساخت و ایجاد پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای منطقه علامه طبرسی شهرستان قائم شهر، از خیرین و نیکوکاران خواست تا با مشارکت در ساخت این گونه پایگاه های امدادی، به تقویت و ایجاد بستر مناسب به منظور کمک به آسیب دیدگان در سراسر کشور بپردازند.
یاد آور می شود زمین این پایگاه به مساحت 750 متر مربع، از سوی اهالی منطقه بالاتجن شهرستان قائم شهر اهداء شده است.

در این سفر حجت الاسلام و المسلمین زاهدی معاون فرهنگی و امور استان ها، ، حجت الاسلام و المسلمین ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه و مدیر کل حوزه نمایندگی، نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را همراهی می کنند

4005339/3/2017 3:15:22 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/09/201709109872901289_Thum.jpg
4005339/3/2017 3:15:22 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/09/201709109942215942_Thum.jpg