Print Logo
در ادامه سفر های استانی شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 19:33

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر وارد استان مازندران شد


حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از جمعیت هلال احمر استان مازندران و افتتاح چند پروژه زیرساختی مهم، دقایقی پیش وارد استان مازندران شد و مورد استقبال مسئولین استانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه سفرهای استانی دقایقی پیش وارد استان مازندران شد و در پایگاه امدادجاده ای بین شهری جوارم، یادمان شهید امدادگر علی اکبر احمدیان مورد استقبال مدیران استانی و شهرستانی، اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر، پرسنل و نجاتگران پایگاه امداد جاده ای استان مازندران قرار گرفت.

اکبری؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با ابراز خرسندی از حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در استان مازندران، گفت: این حضور ارزشمند فرصتی گرانقدر برای مازندران، به ویژه برای خادمان مردم در مجموعه جمعیت هلال احمر استان است تا در پرتو این دیدار معنوی، انگیزه و شوق خدمت رسانی به همنوعان مضاعف گردد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ابتدای ورود خود به استان مازندران ضمن بازدید از پایگاه امداد جاده ای جوارم از تلاش ها و ایثارگری های امدادگران و نجاتگران این پایگاه تقدیر کرد.

یادآور می شود، پایگاه امداد جاده ای جوارم، یادمان شهید امدادگر علی اکبر احمدیان در محور مواصلاتی شیرگاه - ساری قرار دارد و فاصله آن تا شهرستان ساری 60 کیلومتر است.

در این سفر حجت الاسلام و المسلمین ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی معاون فرهنگی و امور استان ها و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه و مدیر کل حوزه نمایندگی، نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را همراهی می کنند