Print Logo
تقدیر نماینده ویژه مقام معظم رهبری از دستگاه های خدمات رسان به سیل زدگان گلستان سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 16:57

کمک های امدادگران هلال احمر سریع و به موقع بوده است


نماینده ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به منظور بررسی روند رسیدگی به مناطق سیل زده عصر روز دوشنبه 24 مرداد ماه به استان گلستان سفر کرده است ،پس از بازدید از مناطق سیل زده از توابع شهرستان های علی آباد کتول و کلاله در استان گلستان تاکید کرد : باید تلاش شود تا به سرعت و بدون هیچ گونه سستی خسارت های وارده به سیل زدگان جبران شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی با قدردانی از همه کسانی که در 48 ساعت گذشته با تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به مردم این مناطق تلاش کردند ابراز امیدواری کرد با همدلی و همت مسئولان و دستگاه های خدمات رسان، خسارت های وارده شده به مناطق سیل زده جبران شود.

وی افزود: گزارش حادثه و اقدامات انجام شده، بعد از جمع بندی نهایی بلافاصله تقدیم رهبر معظم انقلاب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همچنین در ادمه سفر خود به استان گلستان با استاندار و مسئولان این استان هم دیدار و در جریان روند امداد رسانی و موضوعات مرتبط با  مناطق سیل زده قرار خواهد گرفت.

در این سفر روسای سازمان های جوانان و امداد و نجات ، معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر و مشاور نماینده ولی فقیه و مدیرکل حوزه نمایندگی، نماینده رهبر معظم انقلاب را همراهی می کنند