Print Logo
به منظور بازدید از مناطق سیل زده دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 16:35

نماینده ویژه مقام معظم رهبری به استان گلستان سفر می کند


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با صدور ماموریت ویژه از سوی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و بررسی روند امدادرسانی به سیل زدگان به این استان سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در این سفر که عصر امروز، دوشنبه 23 مردادماه 96 انجام خواهد شد، سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات و عبدالمجید مزی مشاور نماینده ولی فقیه و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی خواهند کرد.
مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعبت هلال احمر به ماموریت ویژه دفتر مقام معظم رهبری(مدظل العالی) اشاره کرد و افزود: در این سفر تلاش می شود تا کمبود ها و مشکلات احتمالی موجود در روند امدادرسانی و همچنین وضعیت معیشتی مردم سیل زده بررسی و برای رفع آنها پیگیری های لازم صورت پذیرد.

4002678/14/2017 6:45:19 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2017/08/201708109797734815_Thum.jpg

عبدالمجید معزی خاطر نشان کرد: حضور نماینده ای از سوی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در میان مردم سیل زده، علاوه بر تقویت روحیه آنان، سبب ایجاد آرامش، دلگرمی و همچنین تلاش مضاعف نیروهای خدمات رسان خواهد شد.
وی افزود: دیدار با استاندار و دیگر مقامات دستگاه های خدمات رسان از دیگر برنامه های سفر نماینده ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان گلستان است.
معزی خاطر نشان کرد : در پایان سفر گزارشی جامع از روند امدادرسانی و نحوه ارائه خدمات به آسیب دیدگان از سیل به دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ارسال خواهد شد.