Print Logo
معاون فرهنگی و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر یکشنبه 24 بهمن 1395 ساعت 15:50

روحیه ایثار در جامعه، ضامن بقای اسلام و پیشرفت کشور است


مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان موسسه علمی کاربردی هلال ایران در سالن آمفی تاتتر موسسه برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، معاون فرهنگی و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در این مراسم ضمن تبریک این ایام  با اشاره به مبارزات اساسی و بنیادین امام خمینی (ره) با رژیم شاهنشاهی افزود: سال ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امام با یاد آوری، تفسیر و ایستادگی در برابر محتوای قانون ننگین و تحقیر آمیز کاپیتولاسیون که به طور کامل در جهت حفظ منافع امریکاییها و 50 هزار مستشار آن کشور در ایران بود روحیه انقلابی و ظلم ستیزی را در مردم ایران زنده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زاهدی، به روحیه استکبار ستیزی و آزادی خواهی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این روحیه سبب شد مردم ایران پس از شناخت جریان ظلم و خودباختگی نظام منحوس پهلوی با ایشان همراه شوند تا با نیروی اخلاص، همراهی، رشادت و شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم در بیست و دوم بهمن ماه سال 1357 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی برسد.

وی با بیان آیه معروف ان الله لا یغیروا بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم، همه را به تلاش و مجاهدت و حساسیت برای اعتلای پرچم اسلام دعوت کرده و از مردم و ملت ایران به عنوان بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام یاد کرد.

معاون فرهنگی و آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در پایان با تاکید بر اینکه باید در همه حال روحیه جهاد و ایثار در جامعه زنده نگه داشته شود افزود: این روحیه ضامن بقای اسلام و پیشرفت و تعالی کشور است.

دکتر علی حائری رییس مؤسسه علمی-کاربردی هلال ایران نیز با تبریک دهه مبارک فجر به نقش پررنگ شهدای انقلاب اسلامی و تلاش در پاسداشت این سرمایه گرانبهای معنوی تأکید کرده و هدایتگری و رهبری حضرت امام خمینی(ره)را رمز پیروزی انقلاب دانست.