Print Logo
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیام پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 ساعت 12:33

از عموم مردم شریف ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری بت شکن زمان حضرت امام خمینی (ره) را به پیشگاه حضرت ولی عصر حجت ابن الحسن المهدی(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف و ستم ستیز ایران و همه ملتهای آزادیخواه و عدالت جوی جهان تبریک و تهنیت می گویم.

حضرت امام خمینی (ره) آن فقیه ربانی، عارف متأله و سیاستمدار روشن بین، صدای مردم ستمدیده و آزرده از شرایط نابسامان و تبعیض آلود دوران ستم شاهی را به جان نیوشید و آنان را به رستاخیز سترگ انقلاب اسلامی فراخواند تا پرچم ارزشهای انسانی و آرمانهای اخلاقی را در عصر مادیگرایی و لذت پرستی در جهان معاصر بر تارک تاریخ برافرازند. انقلاب اسلامی ایران منادی ارزشهای دینی و فرهنگی و احیا کننده ارج و مقام انسانیت در بحبوحه غوغاسالاری تمدن غربی است. انقلاب اسلامی با تکیه بر گنجینه فرهنگ و تمدن ارجمند خود، تنها سنگر هماوردی با استیلاطلبی و سلطه جوییهای استکبار جهانی است که نور امید را در دل انسانهای عدالتخواه و جویای معنویت در سراسر جهان برافروخته است.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی و معنوی است که آرمان های بلند ارزشی و اخلاقی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است. از این رو استکبار جهانی در ستیز با کشور عزیزمان جبهه ای علیه آرمانخواهی و ارزش طلبی های مردم حق جوی ایران گشوده است و هم چنان که مقام معظم رهبری (ره) بارها یادآور شده اند تهاجم و شبیخونهای فرهنگی را همواره تدارک می بیند. برماست که در پاسخ به این یورش های فرهنگی که با سودجویی از همه ابزارهای ارتباطی در عصر رسانه صورت می پذیرد، در نهادینه کردن باورهای دینی و ارزش های اخلاقی بکوشیم تا در این هماوردی به سهم خود یاریگر حق و حقیقت باشیم؛ به امید آن روز که پرچم برافراخته انقلاب اسلامی را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) بسپاریم و شاهد پیروزی حق علیه باطل در فراخنای جهان باشیم.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهداف والای انسانی و ارزشهای گرانقدر فرهنگی خود، نقشی بی بدیل در ترویج ارزشهای انسانی، روحیه تعاون و امدادگری، و فرهنگ صلح و دوستی ایفا می کند.

نمونه هایی از ارزشهای اخلاقی و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را در میان امدادگران غیور جمعیت هلال احمر در رهایی بخشی انسانهای بی پناه در حوادث و بلایای طبیعی و هم چنین در میان آتش نشانان دلیر و بی باک سازمان آتش نشانی در حماسه کمک رسانی و نجات افراد گرفتار در حادثه غمبار و جانکاه آتش سوزی ساختمان پلاسکو را شاهد بودیم. ایثار و فداکاری این بزرگمردان، الگویی برای پاسداشت ارزشهای انسانی و آرمانهای اخلاقی در طلیعه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی است که  هیچگاه از خاطر گرامی مردم شریف و حق شناس ایران زدوده نخواهد شد.

در پایان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بار دیگر به ملت شریف ایران بویژه کارکنان و مدیران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان های وابسته و خانواده های محترم آنان و هم چنین خانواده های داغدار آتش نشانان جانباخته تبریک و تهنیت می گویم و از عموم مردم بزرگ و شریف ایران برای حضور با شکوه در این مراسم دعوت به عمل می آورم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

21 بهمن 1395