Print Logo
همه می آئیم چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت 17:13

انقلاب اسلامی ایران سال ٥٧


در نگاه مو شکافانه با رهبری امام خمینی(ره) و مجاهدت مردم ایران و با بهره گیری از قدرت مرجعیت دینی و انقلابی به پیروزی رسید، نهالی بود که با خون هزاران شهید آبیاری شد تا با گذر از روزهای سخت و گردنه های دشوار، امروز کشور را در مقطعی قرار داد که با نجات کشور از دست استکبار توانستیم در کره زمین، نام ایران را در تمام عرصه های علمی و فرهنگی و سیاسی بر کرسی بنشانیم.

بی تردید آنچه امروز دشمنان اسلام بر علیه کشور عزیزمان انجام می دهند و طراحی می کنند ریشه در خشم آنان از هویت خواهی مردم است. بیگانگان و دشمنان به خوبی می داند مردم متمدن و ولایت مدار ایران هیچ گاه خوی جنگ طلبی و قدرت طلبی ندارد و اقدامی جز در سایه برقراری عدل ، قانون و استقلال طلبی نخواهند کرد آنان از امنیت و رشد علمی و سریع دانش و خودکفایی ناراحت هستند چه این که دیگر ایران اجازه نمی دهد منابع آنان چپاول گردد و فرهنگ کشور دستخوش بازار فروش غربی ها شده و حیاط خلوت کسانی شود که یک روز قانون منحوس کاپیتالیسیون را به تصویب رساندند.

 ما به پاس این پیروزی خواهیم آمد تا به نسل سوم جامعه نشان دهیم فریب ظواهر و رنگ و لعاب سخنان بیگانگان را نخواهیم خورد. ما می آئیم تا به فرزندانمان ثابت کنیم که دیگر حاضر نیستیم تمام مقدرات و سرنوشت کشور را در سفارتخانه های خارجی تعیین کنند و همه در روز بیست دوم بهمن خواهیم آمد تا به دنیا بفهمانیم اگر در خانواده بزرگ ایران حتی اختلاف سلیقه هم وجود دارد موضوعی در درون خانواده و داخلی است، اما در سایه قانون و رهبری و اتحاد ملی، خود راه حل آن را می یابیم و همه خواهیم آمد تا به دنیا ثابت کنیم ایرانی در مرحله ای از شعور و درک قرار دارد که برای مسایل اصلی و مهم کشور خودش تصمیم می گیرد.

همه می آئیم تا به دنیا ثابت کنیم با وجود سلیقه ها و گرایش های گوناگون به مرحله ای از هویت رسیدیم که می توانیم با خرد جمعی راه رشد و سعادت را بیابیم و دنیا بداند امنیتی که در کشور وجود دارد حاصل ثبات در تصمیم گیری هایی است که در سایه انتخاب مردم و ملت شکل گرفته و با صدای بلند و رسا فریاد خواهیم زد مانند برخی از کشورهای دست و پا بسته ای نیستیم که در خارج از مرزها برای سیاست ، اقتصاد و امنیت ما تصمیم بگیرند.

خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر هم خواهد آمد تا ثابت کند اگر امروز توفیق خدمت رسانی دارد از برکت همین انقلاب است و مردم کشورمان شایسته بهترین ها هستند

 

 

سید طه موسوی

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در موسسه علمی – کاربردی هلال احمر