Print Logo
در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 20:19

دیدار نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده شهید انقلاب اسلامی


در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، با خانواده شهید پرورده دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شهید پرورده از شهدای انقلاب اسلامی است که در شب 21 بهمن ماه 57، تنها یک شب مانده به روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان امدادگر اورژانس در حین کمک به مجروحین، به ضرب گلوله عوامل رژیم ستمشاهی به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار، با اشاره به اینکه در طول سی و هفت سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سخنان بسیاری در وصف شهدا بیان شده است گفت: شهدا افتخار ملت ایران هستند. چه از نگاه دینی که رتبه و مقام رفیعی دارند و در پیشگاه خداوند زنده هستند و چه از منظر ملی و مردمی که به سبب خدمتی که به جامعه خویش کرده اند موجب افتخارند.
حجت الاسلام والمسلمین معزی با اعتقاد بر این که از هر منظر که به شهید بنگریم ، ارزشمند و بلند مرتبه است تصریح کرد: ‌"سرافرازی و سربلندی امروز ایران در دنیا ، عوامل گوناگونی دارد که از همه ی آنها ارجمندتر شهدای والا مقام هستند که با خون خویش درخت اسلام را آبیاری نمودند و اگر امروز جمهوری اسلامی ایران پابرجاست، عمده اش ایستادگی این انسانهای فداکار بوده است."

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر، روحیه بالای ستم ستیزی شهید پرورده را مثال زدنی بیان کرد و گفت:شهید پرورده جزئی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر است . چرا که در اورژانس جمعیت شیروخورشید آن دوران به مردم خدمت کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی ادامه داد: "یقیناً روح بلند شهدا پشتیبان خانواده آنان است و یاد و خاطره آن شهید والا مقام همواره در ذهن ها خواهد ماند."

در ادامه خانم اکرم پرورده، فرزند شهید پرورده نیز به بیان خاطراتی از آن شهید انقلاب اسلامی پرداخت.

یاد آور می شود مشاور رئیس جمعیت هلال احمر در امور ایثارگران و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در این دیدار نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر را همراهی کردند.