Print Logo
مدیر کل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر خبر داد : یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 16:33

شبکه اجتماعی "هلال مهر" آغاز به کار کرد


مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از افتتاح و آغاز به کار شبکه اجتماعی هلال مهر، در بستر کانال تلگرام از سوی روابط عمومی این حوزه خبرداد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، عبدالمجید معزی هدف از ایجاد این فضای اجتماعی را تقویت دانش فرهنگی، ترویج مهربانی، کمک به نیازمندان و همنوعان دانست و گفت: به منظور ارتباط با مخاطب و اطلاع رسانی مطلوب و فراگیر فعالیت های حوزه نمایندگی ولی فقیه هلال احمر این مجموعه فعالیت های متنوعی خواهد داشت.

وی افزود: آیه های رحمت، یک نکته از هزاران، چهار گوشه ایران، یار مهربان، یاد یاران و هم نوا از بخش های مختلف و متنوع این شبکه اجتماعی است.

مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: از بخش های خبری "هلال مهر" می توان به بخش تازه چه خبر به منظور انتشار مهمترین رویدادهای خبری این حوزه و فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و دینی ستاد، استان ها و سازمان های تابعه جمعیت هلال احمر اشاره کرد.

اشاعه فرهنگ و سنت پسندیده وقف در بخش میراثماندگار  شبکه هلال مهر یکی دیگر از مواردی بود که معزی به آن اشاره کرد و افزود: به منظور گرامیداشت یاد شهدا، وصیت نامه ها و دل نوشته های شهدای امدادگر به همراه توضیح مختصری از زندگینامه آنان در کانال قرار خواهد گرفت.

معزی افزود: برگزاری مسابقات ماهیانه همراه با اهداء جوایز ارزنده به شرکت کنندگان، انتشار موسیقی های ملی و مذهبی در بخش همنوا و کلیپ های فرهنگی، آموزشی در بخش دوربین روز از فعالیت های جانبی کانال است که می تواند به ایجاد فضایی با نشاط و پویا برای اعضا کمک کند

مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پایان از همه کارکنان و اعضای جوان، امدادگر، نجات گر و داوطلب هلال احمر سراسر کشور خواست به این شبکه مجازی به آدرس   @nvhelal بپیوندند که البته از طریق لینک مربوطه در پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت  به آدرس nvhelel.ir نیز به سهولت می توان به عضویت این کانال تلگرامی در آمد.