Print Logo
در پی فاجعه تاسف بار شهادت جمعی از آتش نشانان شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 16:50

پیام همدردی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی به مناسبت شهادت تعدادی از آتش نشانان ایثارگر در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

"وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ" ( سوره بقره، آیه 155)


ساختمان تجاری در مرکز شهر تهران فروریخت و شیر مردان آتش نشان را به کام خود فرو برد.

در این فاجعة‌جانگداز ، چابکی ، شجاعت و فداکاری انسانهایی جان برکف برای فرونشاندن آتش و نجات جان و مال دیگران ،برگ زرینی از تاریخ فداکاری ملت ایران به شمار می رود که هرگز از ذهن مردم این سرزمین پاک نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان کشوری از حضور به هنگام ، خطرپذیری آتش نشانان و فداکاری آنان را از عمق جان ستودند و تحسین و تقدیر ملت ایران را به آنان تقدیم داشتند.

اینجانب ضمن قدردانی و سپاس برای همه عزیزانی که در این حادثه اسفبار تلاش و فداکاری نموده اند، پاداش جاودانه و برای آنان که از جان خویش مایه گذاشتند و به لقاء خدا پیوستند آرزوی رحمت و رضوان الهی دارم و برای خانواده های داغدیده از خداوند متعال اجر و شکیبایی خواستارم.

عبدالحسین معزی

2 بهمن ماه 1395