Print Logo
از سوی نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 20:15

هم اندیشی امامان جماعت جمعیت هلال احمر استان گلستان برگزار شد


جلسه هم اندیشی امامان جماعت جمعیت هلال احمر استان گلستان با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و نماینده ستاد اقامه نماز گلستان در محل سالن جلسات جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین رخشان در این برنامه گفت : توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز با توجه به پیام های سالانه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) بر اهمیت اقامه نماز جماعت در مساجد و ادارات بر ما این تکلیف است که همه جانبه بر تقویت و ترویج این مهم در جمعیت هلال احمر تلاش کنیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان افزود : هدف هلال احمر خدمت به بشریت ، انسانیت و حمایت از محرومین و خدمات رسانی بی منت به مردم است و هدف دیگر هلال احمر ترویج فرهنگ تلاش در جهت ارتقاء بینش های اعتقادی ، اخلاقی، تبلیغی، سیاسی و دستورات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی در پایان تاکید کرد : امامان جماعت در مواقع سوانح و حوادث به مناطق آسیب دیده جهت اقامه نماز و پاسخگویی به مسائل شرعی اعزام خواهند شد که حضور آنان موجب روحیه بخشیدن به آسیب دیدگان و التیام بخش آنان خواهد بود .