Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان تهران در بازدید از بیمارستان میلاد شهریار دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 09:08

سربلندی و امنیت کشور مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازان است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان تهران از بیمارستان میلاد شهریار بازدید کرد و به عیادت بیماران و تعدادی از جانبازان بستری در این مجموعه رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی صادقی ضمن دیدار صمیمانه با جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد شهرستان شهریار، از امکانات درمانی و تجهیزات پزشکی پیشرفته بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد .

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران، جانبازان و ایثارگران را سرمایه هایی ارزشمند و گرانبها برای جامعه امروز دانست که سربلندی و امنیت کشور مدیون این عزیزان و همرزمان شهیدشان است.

وی با اشاره به جایگاه بالای خدمت رسانی در حوزه درمان به جامعه ایثارگران، جانبازان و همچنین عموم شهروندان نیازمند، از کادر درمانی و مدیریت بیمارستان میلاد شهریار، به پاس خدمات این عزیزان تقدیر کرد .

در ابتدای این برنامه دکتر آقایی رئیس و دکتر سیفی معاون درمان این بیمارستان ضمن ارائه گزارشی از شرح خدمات این مجموعه، خدمت رسانی در این مجموعه را کمترین وظیفه درقبال جانفشانی ایثارگران و جانبازان عزیز دانستند.

4006001/16/2017 9:07:50 AMhttp://edit.nvhelal.ir/Media//Image/2017/01/201701108419151675_Thum.jpg