Print Logo
با همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان صورت گرفت چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 19:31

راه اندازی پایگاه فرهنگی در مناطق محروم لرستان


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان از راه اندازی پایگاه فرهنگی در مناطق محروم شهرستان نورآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر لرستان؛ با مشارکت و همکاری بسیج جامعه پزشکی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین پیروز فر، پایگاه فرهنگی منطقه محروم شهرستان نورآباد راه اندازی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر لرستان هدف از این فعالیت فرهنگی را ارائه مشاوره و برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و افزود: در این طرح با دعوت از روحانیون و مبلغین خواهر و برادر، در سه حوزه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری کلاس های آموزشی سبک زندگی اسلامی و تهیه و توزیع بسته های فرهنگی در قالب بروشور آموزشی و لوازم التحریر و نیز کتابهای آموزش پیشگیری از آسیب های خانوادگی و اجتماعی در بین اهالی روستا خدمات ارائه می شود.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ارائه این خدمات، با حضور دندانپزشکان داوطلب در روستاها نیز خدمات قابل قبولی ارائه شد.
شایان ذکر است در حاشیه این طرح ضمن دیدار با خانواده شهید والا مقام پیرعلیداد داوری با اهداء هدیه و لوح تقدیر از مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس تجلیل شد.