Print Logo
با حضور رئیس دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در استان تهران دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 13:53

آئین تجلیل از اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان ری برگزار شد


با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرپرست معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران، آئین تجلیل از اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، مدیرعامل این جمعیت در این مراسم، خدمات داوطلبانه اعضای داوطلب هلال احمر را یکی از ارکان اساسی این نهاد عام المنفعه برشمرد.

مهندس کتابدار، برکت و تاثیر مثبت خدمات داوطلبانه را یکی از مهمترین شاخصه های این امر خداپسندانه دانست و افزود: مبدا تاریخ اسلام که همان هجرت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) از مکه به مدینه است، مرهون کار داوطلبانه حضرت علی(ع) است که در آن شب پر از خفقان، در بستر رسول خدا خوابید.

در ادامه این برنامه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران، خدمات داوطلبانه اعضای این مجموعه را همچون باران که بدون در نظر گرفتن مذهب، نژاد، تیره و قبیله، بر همه می بارد و عالم را می شوید تشبیه کرد و گفت:  البته این همان شیوه و طریقی است که مورد سفارش و تأکید پیشوایان دینی و در سیره اهل بیت عصمت و طهارت نیز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی صادقی در ادامه با بیان این مطلب که قدر و منزلت کارهای خیر و داوطلبانه ی خود و آرامشی که در دیگران با دیدن لباس هلال احمر ایجاد می شود را بدانید، افزود: :جلوه انجام کارهای داوطلبانه، منحصر به حوزه مادیات نیست.

وی در همین زمینه تصریح کرد: در برخی موارد افراد با فعالیت های جسمی، زبانی و یا حتی با اهدای خون خود، در زمره خیرین و اعضای داوطلب سهیم می شوند.

در پایان این مراسم از داوطلبان خیّر و اعضای نمونه امور داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ری تقدیر شد.

4006001/2/2017 1:52:07 PMhttp://edit.nvhelal.ir/Media//Image/2017/01/201701102472474563_Thum.jpg