Print Logo
در آخرین برنامه سفر نماینده ولی فقیه در هلال احمر به استان فارس چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 16:42

درمانگاه موقوفه نجات شیراز بازگشایی شد



با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر، درمانگاه موقوفه نجات شیراز بازگشایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در مراسم بازگشایی این درمانگاه خیریه گفت: توسعه خدمات درمانی با اولویت ارائه خدمات به نیازمندان از اهداف جمعیت هلال احمر است.
وی افزود: هم اکنون مراکز درمانی متعددی که در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دارند، موقوفه هستند و نیت خیر افراد را با ارائه خدمات درمانی در اختیار عموم قرار می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی، در نگاهی کوتاه به برکات و بازتاب های حضور مردم در عرصه خدمت به نیازمندان، مشارکت خیرخواهانه در تامین نیازهای درمانی مردم را در ایجاد همبستگی دینی و اجتماعی موثر دانست و تصریح کرد: هزینه های درمانی برای برخی از اقشار آسیب پذیر جامعه قابل پرداخت نیست و موقوفات درمانی در اختیار جمعیت هلال احمر، به خوبی می تواند زمینه را برای بهره گیری قشر آسیب پذیر و ضعیف جامعه از این خدمات فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به لزوم تبلیغات موثر و گسترده اقدامات انسان دوستانه هلال احمر به منظور تنویر افکار عمومی جامعه خاطر نشان کرد: آرمان های بلند انسانی در جمعیت هلال احمر در کمک به هم نوع، به دین و قومیت خاصی محدود نمی شود.

وی در پایان با قدردانی و گرامیداشت یاد واقف درمانگاه خیریه نجات، این درمانگاه را فرصتی برای ارتقاء سطح سلامت عمومی استان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در  سفر چهار روزه خود به استان فارس که ششمین سفر در سال 1395 بود، برنامه هایی همچون، شرکت در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تقدیر از خیرین منتخب استان، سفر به شهرستان کازرون و شرکت در گردهمایی خیرین و داوطلبان، شرکت در جلسه شورای معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر فارس و همچنین نشست صمیمی با کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان و دیگر برنامه ها را به انجام رساند.

در این سفر معاونین و مدیر کل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی را همراهی کردند.

40060012/29/2016 8:31:28 PMhttp://edit.nvhelal.ir/Media//Image/2016/12/201612105051311345_Thum.jpg