Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در فارس دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 20:32

ایثار و ازخود گذشتگی، لازمه یک شخصیت هلال احمری است


نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر در جریان سفر به استان فارس، ظهر روز دو شنبه 29 آذرماه در اجتماع مدیران، کارکنان و اعضای جمیعت هلال احمر استان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، فعالیت در هلال احمر را نعمتی الهی دانست و گفت : خداوند در موقعیت هایی به انسان نعمت هایی می دهد که شاید کمتر دیده می شود اما بر معیشت و بنیان زندگی تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شاغلین، داوطلبین و اعضای هلال احمر نیز از این مهم مستثنی نیستند خطاب به آنان افزود: همه شما در این مسیر علاوه بر اشتغال و کسب روزی حلال، از ظرفیت فرصت کمک به خلق خدا نیز بهره مند هستید که موضوعی قابل توجه و شکرگذاری به درگاه خداوند است.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر، اخلاص در کار، حضور قلب، ایثار و از خودگذشتگی را لازمه یک شخصیت هلال احمری دانست و خاطر نشان کرد: این که در ماموریت ها و مسئولیت های محول شده، گره ای از زندگی افراد باز می کنید و رنج آنان را تسکین می دهید برکتی است که در هر شغل و فعالیتی وجود ندارد و فیضی است که از جانب خداوند به شما عطاء شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ عمل صالحی در اسلام بالاتر از شاد کردن دل مومنان نیست خاطر نشان کرد: اعضای جمعیت هلال احمر همواره با کاهش درد و رنج ناشی از مصیبت وارده به جامعه، در این کار پیشرو هستند.
وی افزود: البته نگاه بدون تبعیض و تحقیر به نیازمندان، محترم شمردن ایشان و در نهایت حفظ کرامت آنها از دیگر ویژگی های برجسته ای ست که در فعالیت های جمعیت هلال احمر به خوبی نمایان است.