Print Logo
یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 22:54

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر وارد استان فارس شد



نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در جریان ششمین سفر استانی خود در سال ۱۳۹۵، لحظاتی پیش وارد استان فارس شد و مورد استقبال مدیرعامل، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه استان، پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر این استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در بدو ورود به استان، ضمن تقدیر از اعضاء جوان، نجات گر، امدادگر و داوطلب هلال احمر، گفت: وجود حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ و دیگر امامزادگان واجب التعظیم در شیراز، این شهر را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه به وجود آرامگاه حافظ و سعدی و دیگر شاعران پارسی گوی اشاره و تصریح کرد: با وجود این شاخصه ها، استان فارس در مقوله ادب و فرهنگ نه تنها در کشور که در دنیا جایگاه ویژه ای دارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اهداف بی نظیر جمعیت هلال احمر و لزوم بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی برای دستیابی به این اهداف، حفاظت از کرامت انسانی و تسکین آلام بشری را از مهمترین آنها برشمرد و افزود: امیدواریم که در این سفر زمینه مناسبی برای ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی ایجاد شود تا اهداف این جمعیت به بهترین شکل در استان تحقق یابد.

معاونین و مدیر کل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نیز در این سفر حجت الاسلام والمسلمین معزی را همراهی می کنند .
حضور در مراسم بازگشایی درمانگاه موقوفه نجات، شرکت در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه و تقدیر از خیرین منتخب استان، دیدار با آیت الله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان، سفر به شهرستان کازرون و شرکت در گردهمایی خیرین و داوطلبان، شرکت در جلسه شورای معاونین و روسای شعب جمعیت هلال احمر فارس و همچنین نشست صمیمی با کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان از جمله برنامه های این سفر چهار روزه خواهد بود.