Print Logo
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس  یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 00:27

آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای حضور نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر



در آستانه سفر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به استان فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، با ابراز خرسندی از سفر حجت الاسلام و المسلمین معزی به فارس گفت: سفر ایشان به استان ، علاوه بر بهره مندی مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر این استان از رهنمودها و بیانات ایشان، زمینه مناسبی برای معرفی توانمندی های هلال احمر این استان خواهد بود .

فیض الله جعفری با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر فارس آماده حضور نماینده رهبر انقلاب در این استان است، ادامه داد: علاوه بر دیدار های مختلف با مسئولین استانی، بازدید از بخش های مختلف جمعیت هلال احمر استان فارس و سفر به شهرستان کازرون و افتتاح درمانگاه موقوفه نجات در شیراز از مهمترین برنامه های این سفر است که تاثیر مطلوبی در ارائه فعالیت های درمانی جمعیت هلال احمر فارس به ویژه به نیازمندان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس با تاکید بر لزوم وجود این حوزه در هلال احمر تصریح کرد: علاوه بر نظارت بر برنامه های فرهنگی مجموعه و کمک به اجرای آنها در قالب یک تقویم سالانه فرهنگی، وجود دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ها، در پیشبرد تکالیف شرعی موقوفات با نظارت بر موقوفات، مصالحات و موهوبات نقش به سزایی دارد و کمک می کند تا هر کدام در مسیر نیت افراد خیر هدایت شود.

جعفری افزود: جمعیت هلال احمر که اهداف مردمی و خیرخواهانه گسترده ای دارد با بهره گیری از مشارکت فعالانه اعضاء و داوطلبان و برنامه های فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه توانسته است در استان فارس به موفقیت مطلوبی دست یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت نقش دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد: این دفتر با آسیب شناسی فرهنگی، اقدامات بدیع و نوینی در سطح دستگاه های اجرایی استان به انجام رسانده که قابل توجه است.

جعفری در تکمیل این موضوع گفت: در این طرح پرسشنامه های استانداردی برای نیاز سنجی طراحی و در اختیار کارکنان جمعیت هلال احمر استان قرار داده شد که در نهایت این اقدام به تهیه و تدوین یک سند چشم انداز 5 ساله علمی، فرهنگی و مذهبی در جمعیت هلال احمر استان منجر شد که جامعه هدف آن مشتمل بر کارکنان، اعضا و داوطلبان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با تقدیر از عملکرد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس گفت: حجت الاسلام و المسلمین قاسمی و همکاران حوزه نمایندگی برنامه ریزی و تلاش مناسبی را به منظور ارتقاء و ایجاد زمینه پیشبرد فعالیت های  فرهنگی و دینی و همچنین دستیابی به اهداف این جمعیت در فارس فراهم نموده است.