Print Logo
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی تاکید کرد شنبه 27 آذر 1395 ساعت 11:27

تاثیر سفر نماینده ولی فقیه در هلال احمر بر شناخت ظرفیت های فارس


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس با ابراز خرسندی از سفر قریب الوقوع نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به این استان گفت: سفر حجت الاسلام والمسلمین معزی، معاونین و مسئولان مربوطه به استان فارس که به زودی انجام خواهد شد، زمینه مناسبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت هاس جمعیت هلال احمر استان ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین جواد قاسمی افزود: مفتخر هستیم که در ایام میلاد مسعود رسول اکرم (ص) میزبان نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمعیت هلال احمر خواهیم بود.

وی بیان کرد: این سفر به استان ولایت مدار فارس با برنامه های گسترده و متنوعی همراه خواهد بود که زمینه ساز تسهیل و فعال شدن برخی توانمندی های جمعیت هلال احمر فارس و رفع برخی موانع خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه نجات شیراز ادامه داد: راه اندازی این مرکز چشم پزشکی، بررسی برخی مشکلات موجود و اخرین وضعیت پروژه های جمعیت هلال احمر فارس، اعتلای جایگاه هلال احمر در بین سایر دستگاه های ستادی و اجرایی استان و ... از بازخوردهای مطلوب این سفر و انعکاس آنها در رسانه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی با تاکید بر فعالیت های مطلوب جمعیت هلال احمر استان گفت: اجرای برنامه های این سفر در شناخت بیشتر قابلیت ها و همچنین ظرفیت های استان، تاثیر مطلوبی دارد و ارتباط بیشتر میان اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس در کنار آشنای با آخرین طرح ها و برنامه های مرکز را در پی خواهد داشت.

در پی سفر های استانی سال 1395 نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، ششمین سفر خود را روز یکشنبه 28 آذرماه به استان فارس انجام خواهد داد.