Print Logo
رئیس کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی مجلس دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 13:41

نقش ارزشمند و موفقیت آمیز هلال‌احمر در خدمت به زائران در اربعین


 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هلال‌احمر در اربعین امسال فراتر از مرزهای کشور نقش بسیار ارزشمندی را در خدمت به زائران ایفا کرده است، گفت: کارنامه موفقی در اربعین امسال و با هماهنگی همه بخش‌های مختلف کشور بر جا گذاشته شد و سازمان امداد و نجات در این زمینه نقش ارزشمندی ایفا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، علاء الدین بروجردی در بازدید از سازمان امداد و نجات و دیدار با رئیس این سازمان با اشاره به نقش اساسی و  راهبردی سازمان امداد و نجات در نجات جان انسانها و کمک به مردم، گفت: بر این اساس ضروری است تا دولت بتواند نیازهای این مجموعه بسیار ارزشمند را تامین کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم در فصل فعلی که مجلس در حال بررسی قانون برنامه است و بودجه هم از سوی رئیس جمهوری رسما برای بررسی تحویل مجلس شده، بتوانیم در دو بخش برنامه و بودجه کمک‌حال هلال‌احمر باشیم و به عزیزانی که در خط مقدم و حوادث پر خطر حضور فعال و شبانه روزی دارند، کمک کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از نزدیک شاهد برخی تلاش‌های هلال‌احمر در خدمت به زائران بوده است، افزود: امسال بسیار بهتر از سال گذشته خدمات لازم به زائران در اربعین ارائه شد که این خدمات جای تقدیر و تشکر دارد.