Print Logo
در حاشیه سفر به استان گلستان سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 21:17

نماینده ولی فقیه در هلال احمر از حوزه علمیه امام خمینی (ره) و مجتمع فرهنگی میرداماد گرگان بازدید کرد.


حجت الاسلام والمسلمین معزی ضمن بازدید از کلاس های طلاب و بخش های مختلف حوزه علمیه امام خمینی(ره) در دیدار با مدیر این حوزه، تلاش برای برقراری ارتباطی دو سویه و موثر بین حوزه علمیه امام خمینی (ره ) و حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به ایجاد کانون طلاب هلال احمر در حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: این کانون ها می تواند، کانون توجه مصیبت دیدگان در بحران به منظور حفظ و تقویت روحیه معنوی و عاطفی آنان شود. نماینده ولی فقیه در هلال احمر همچنین به اهمیت وجود حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر اشاره کرد و افزود: نظارت، هدایت و تلاش و برنامه ریزی به منظور ارتقا سطح فرهنگ کارکنان و اعضای این مجموعه خیریه از مهمترین وظایف این مجموعه در هلال احمر است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه از مجتمع فرهنگی میرداماد گرگان نیز بازدید کرد.

مدیر مجتمع فرهنگی میرداماد در این بازدید با ابراز خرسندی از حضور نماینده رهبر فرزانه انقلاب در هلال احمر در استان گلستان به وجود بیش از 870 هزار جلد کتاب این مجموعه اشاره کرد و گفت: همچنین بیش از 2 هزار و 500 نسخه کتاب خطی و سنگی در اختیار کتابخانه مجتمع فرهنگی میرداماد گرگان قرار دارد.

40060011/8/2016 9:30:03 PMhttp://hview.netiran.ir/Media//Image/2016/11/201611101652507305_Thum.jpg

خواجه نژاد با اشاره به حضور 5 هزار و 500 عضو در این مجتمع اضافه کرد: مراجعه کنندگان و اعضا می توانند به منظور فعالیت های پژوهشی از وجود بیش از 20 هزار برگ اسناد قدیمی در این مجتمع بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر نیز در این بازدید علم آموزی و پژوهش را اساس هرفعالیت نتیجه بخش دانست و گفت: وجود چنین مکان هایی می تواند در پویایی و ارتقاء سطح علمی جوانان و پژوهشگران موثر و مفید باشد.

حجت الاسلام  و المسلمین در ادامه سفرهای استانی، عصر روز دوشنبه وارد گلستان شد.