Print Logo
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان: سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 17:59

حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر سبب جلب اعتماد عمومی است



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر حضور نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سبب جلب اعتماد عمومی مردم ، نیکوکاران وخیرین برای مشارکت بیشتر در اقدامات عام‌المنفعه می‌شود.
حسین احمدی با اشاره به تاثیر حضور نماینده رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان گلستان، اظهار داشت: حضور ایشان در این استان دارای اثرات معنوی فراوانی است و سبب انتقال و انعکاس نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها و مشکلات به ستاد و  دستیابی به راه حل های مناسب  می‌شود.

وی افزود: حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در میان اعضاء و داوطلبان سبب دلگرمی بیش از پیش آنان برای انجام خدمات عام المنقعه و بشردوستانه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تاکید کرد: این بازدیدها و توصیه ها و راهبردهای ارایه شده در جهت تقویت مجموعه همکاری،استفاده از مشارکت ها و فعالیت های  عام المنفعه و خیریه موثر است.

احمدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اهمیت وجود حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر سراسر کشور، تصریح کرد: در هلال احمر مجموعه‌ای از وقفیات، هبه‌ها و احسان‌های شرعی در قالب اعتقادات اسلامی وجود دارد که نیازمند نظارت شرعی به صورت جدی، بر حسن انجام نیات واقفین بوده ضمن آن که باید بتوان  در حوزه های فرهنگی و ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی برای اعضاء و کارکنان و مرتبطین مجموعه از این ظرفیت ها بهره برداری نمود.

  وی اذعان داشت: از سوی دیگر در مباحث مدیریتی نیز نیازمند ارزیابی و نظارت دقیق بر وقفیات هستیم تا علاوه بر رعایت سلامت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر از نظر شرعی، دینی و قانونی، حضور افراد خیر و داوطلب و ایجاد اعتماد عمومی بیشتر نسبت به جمعیت تقویت شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به وقفیاتی که در این استان در اختیار جمعیت هلال احمر است، اذعان داشت: ساختمان جمعیت هلال احمر گلستان و همچنین بیمارستان‌هایی در شهرستان‌های مختلف استان از مهمترین این وقفیات است و  برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نیز با کمک های مردمی اقدام شده است.