Print Logo
در دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با معاون بهداشت، درمان و توانبخشی دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 11:32

بر بهره مندی از ظرفیت خیرین و نیکوکاران تاکید شد


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر به همراه مدیران این معاونت روز یکشنبه 16 آبان ماه با نماینده ولی فقیه در این جمعیت دیدار و در خصوص فعالیت های داخلی وبرونمرزی  و ضرورت بهره مندی از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در ارتباط با فعالیت های درمانی و توانبخشی به گفت و گو پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک به آقای دکتر صفاریه، معاون جدید بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با ضروری دانستن نگاه عمیق و برنامه ریزی دقیق به مقوله درمان و بازتوانی گفت: البته مسئله توانبخشی علاوه بر هلال احمر، نیازمند بازنگری دقیق به لحاظ نحوه اجرا در سطح جامعه و دستگاه های ذیربط است.

40060011/7/2016 11:33:15 AMhttp://hview.netiran.ir/Media//Image/2016/11/201611105671039434_Thum.jpg

وی با مثبت ارزیابی کردن کمک های دولتی و سازمانی در این خصوص، بر بهره مندی از توان خیرین و نیکوکاران تاکید کرد و افزود: عمده ترین موضوع در این زمینه همدلی و اتحاد سازمانی است که بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در این سازمان مردم نهاد برای خدمت به مردم استفاده کرد که در این میان استفاده از توان جمعی کارکنان به منظور ارتقاء سیستم بسیار ارزشمند و ضروریست.

تلاش برای جلب مشارکت های مردمی در امر درمان و توانبخشی، محور بعدی سخنان نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر بود.
حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به ضرورت تقویت و تبلیغات موثر و کارآمد در خصوص فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در جامعه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی دقیق در این خصوص می تواند زمینه ساز مشارکت های بیش ازپیش مردمی شود.

40060011/7/2016 11:33:15 AMhttp://hview.netiran.ir/Media//Image/2016/11/201611106099038783_Thum.jpg

وی در ادامه به فعال بودن مراکز درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: حضور داوطلبانه و بشردوستانه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای نیازمند کمک های درمانی-بهداشتی می تواند نقش موثری در اشاعه فرهنگ صلح طلبی و بشردوستی کشور در سطح جهان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خاطرنشان کرد: با احداث درمانگاهی کوچک در یک نقطه محروم از جهان می توان آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی را گسترش داد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای معاون جدید بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و همکاران مجموعه بر ارتباط قوی تر این معاونت با حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به منظور تبیین سیاست های کمک به محرومین و نیازمندان واقعی و ارتباط بیش از پیش با جامعه را تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار آقای دکتر صفاریه، معاون بهداشت،درمان و توانبخشی هلال احمر نیز با اشاره به وجود 45 مرکز درمانی داخلی و 16 مرکز درمانی و بیمارستان متعلق به هلال احمر در خارج از کشور گزارشی اجمالی از فعالیت های این معاونت ارائه کرد.