Print Logo
درخواست مسئول درمان عتبه حسینی از هلال احمر ایران پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 00:21

استقرار ۲۵۰پزشک در اربعین/قدردانی از خدمات مطلوب هلال احمر ایران در مراسم عزاداری حسینی


مسئول درمان عتبه حسینی با ابراز رضایت از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر ایران خواستار اعزام ۲۵۰ نفر کادر درمان هلال احمر در کربلا همزمان با اربعین حسینی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شیخ عباس شوک گفت: جمعیت هلال احمر ایران به واسطه خدمات بزرگ و گسترده ای که در سراسر جهان ارائه می دهد از جمله جمعیت های برتر و بزرگ در دنیا محسوب می شود.

وی به همکاری جمعیت هلال احمر ایران با عتبه حسینی اشاره کرد و افزود: همکاری های جمعیت هلال احمر ایران با عتبه مقدسه در زمینه اعزام پزشکان ایران به کربلا در مناسبت های مختلف و اعزام بیماران برای درمان در ایران بسیار مناسب و ثمربخش است.

وی افزود: در مناسبت هایی مثل عاشورا، اربعین و نیمه شعبان که جمعیت زائران حتی به چند ده میلیون می رسد، شاهد ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوبی از سوی پزشکان هلال احمر ایران در چادرهای عتبه و هلال احمر بودیم که قدردان زحمات تمامی عوامل هلال احمر ایران هستیم.

معاون اداره شئون طبی عتبه حسینی با ابراز رضایت از خدمات هلال احمر ایران در کربلا، گفت: خدمات جمعیت هلال احمر ایران در سطح مطلوبی بوده و درخواست کردیم برای پوشش درمان زائران در اربعین ۲۵۰ نفر از کادر درمان هلال احمر ایران در کربلا مستقر شوند.