Print Logo
نماینده ولی فقیه در هلال احمر در مراسم قدرانی از خدمات مدیر کل سابق حوزه نمایندگی تاکید کرد پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 12:23

ضرورت بهره مندی از همه ظرفیت ها در راستای اجرای نظام نامه ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری


با حضور حجت الاسلام والمسلمین معزی و معاونین و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، آیین قدرانی از زحمات و فعالیت های دکتر سکوت مدیر کل سابق حوزه نمایندگی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، نماینده رهبر فرزانه انقلاب در هلال احمر در سخنان کوتاهی به موضوع  مهم ابلاغ نظام نامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر از سوی دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اختصاص داد وبا اشاره به ماه ها تلاش برای تدوین، تنظیم، بررسی و تصویب این نظام نامه گفت: استناد به سه سند بالادستی شامل حکم امام راحل به مرحوم آیت الله غیوری، حکم رهبر معظم انقلاب به بنده و بندهای مرتبط با این موضوع در اساسنامه جمعیت ، زیربنای شکل گیری این نظام نامه شد که پس از تایید دفتر مقام معظم رهبری به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، جهت اجرا، ابلاغ گردیده است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد: اکنون به دلیل اهمیت اجرای آن، باید همگی تلاش کنیم تا این نظام نامه به طور دقیق اجرایی و عملیاتی گردد.

نماینده رهبر انقلاب در هلال احمر با تاکید بر سرعت بخشیدن به فعالیت ها و پیگیری امورات حوزه نمایندگی ولی فقیه، چابکی را عنصری جدا نشدنی از هلال احمر دانست و تصریح کرد: باید با سرعت و البته دقت نظر لازم و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در هلال احمر سراسر کشور، اهداف پیش بینی شده را بر اساس خط مشی نظام نامه ابلاغی اجرایی نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه با تبیین آثار و برکات کار و فعالیت های مثبت و سازنده به منظور رضایت خداوند و خدمت به خلق، گفت: در موضوع سمت و جایگاه اداری و تشکیلاتی، آنچه اهمیت دارد، خدمت بی منت و بدون مجادله ، توام با همراهی و همدلی با مجموعه به منظور پیشبرد اهداف ، برنامه ها و مسئولیت های سیستم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که این صفات حسنه در رفتار دکتر سکوت، مدیرکل سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه به خوبی وجود داشت افزود: دکتر سکوت در مدت 12 سال خدمت به مجموعه، چه در دوره عالم ربانی، مرحوم آیت الله غیوری(ره) و چه اکنون و با گذشت 20 ماه از حضور اینجانب در مسئولیت جدید، سابقه ارزشمندی از خود برجای گذاشته اند که قابل تقدیر است.

نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در هلال احمر ادامه داد: البته باید به این مسئله توجه داشت که مسئولیت های اداری و سازمانی همیشگی نیست، لیکن انسان باید بکوشد تا در زمان تصدی، اثر و نام نیکویی از خود در اذهان باقی گذارد که در این مسئله نیز دکتر سکوت اینگونه بوده اند.

در ادامه این مراسم، حجج اسلام زاهدی و ذاکری، معاونین حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، از خدمات دکتر سکوت، مدیرکل سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، تقدیر و تشکر کردند.

عبدالمجید معزی، مدیرکل جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نیز ضمن  قدردانی از حسن اعتماد نماینده ولی فقیه در هلال احمر و همچنین تقدیر از زحمات ارزشمند دکتر سکوت ،همدلی، همراهی و دلسوزی همه کارکنان این حوزه برای پیشبرد اهداف را خواستار شد.