Print Logo
پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 12:01

پایان هشتمین گردهمایی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان ها



 عصر روز چهارشنبه 7 مهرماه و پس از دو روز بحثوتبادل نظر در حوزه های فرهنگی و نظارتی، هشتمین گردهمایی روسای دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ها به کار خود پایان داد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در پایان این گردهمایی با قدردانی از کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه و دست اندر کاران برگزاری این گردهمایی، هم افزایی، هم فکری، تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف مجموعه را از مهمترین دست آورد های این نشست دانست و تاکید کرد: با توجه به مباحث مطرح شده و حضورمسئولان مختلف امکان شنتخت بهتر از وضعیت موجود و همچنین ترسیم نقشه راه و گام نهادن در مسیر پیشرفت و توسعه فعالیت ها فراهم گردید.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با قدردانی از حضور یکایک مسئولین دفاتر استانی در دو روز برگزاری این گردهمایی، از آنان خواست تا طرح های ابتکاری، نقطه نظرات و پیشنهادات خود به منظور پویایی و ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر را به ستاد ارسال کنند.

وی علم، حلم، خلوص نیت و بردباری را از مهمترین مشخصه های یک روحانی برشمرد و تصریح کرد: مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان ها باید بکوشند تا با ادبیاتی دوستانه در جذب جوانان در هلال احمر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر همچنین از مسئولین دفاتر استانی خواست تا با ارسال مقالات ، گزارشات و یادداشت های مرتبط با امور دینی و فعالیت های هلال احمر موجب افزایش بار محتوایی پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر شوند.

گردهمایی روسای دفاتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر روزهای ششم و هفتم مهرماه در کجتمع دارویی هلال احمر در تهران برگزار شد که در این نشست دکتر ضیایی رئیس جمعیت و دیگر مسئولان نیز حضور یافتند.