Print Logo
از سوی حجت الاسلام و المسلمین معزی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 15:03

مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه درجمعیت هلال احمر منصوب شد


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در حکمی، عبدالمجید معزی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

روز چهارشنبه هفتم مهرماه و در هشتمین اجلاس دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، مراسم معارفه مدیر کل جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی در این مراسم با تقدیر از فعالیت ها و خدمات شایسته دکتر عباس سکوت در طول دوران خدمت در حوزه نمایندگی ولی فقیه ضمن معرفی عبدالمجید معزی به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه از وی خواست تا با برنامه ریزی همدلی و همفکری با مسئولین دفاتر و کارکنان حوزه را در رسیدن به اهدافش کمک کند.

عبدالمجید معزی نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری مسئولین ستادی و دفاتر استانی ماموریت های فرهنگی آموزشی و نظارتی به نحو احسن در سراسر کشور انجام گیرد.

متن این حکم بدین شرح است: « جناب آقای عبدالمجید معزی نظر به شایستگی، تعهد و حسن سوابق جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت مشاور اینجانب و مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر منصوب می شوید.

بدیهی است، کوشش در جهت تمشیت امور در راستای ارتقا و انجام هر چه بهتر ماموریت های خطیر این حوزه از اهم وظایف جنابعالی می باشد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه در انجام وظایف محوله با همکاری دیگر مسئولان ذیربط موفق باشید.»

دکتر سکوت مدیر کل سابق حوزه نمایندگی ولی فقیه هم در سخنانی از همکاری همه مسئولان ، مدیران و همکاران جمعیت در ستاد و صف و به ویژه حجت الاسلام و السلمین معزی تشکر نمود.